پنجشنبه , ۳۰ شهریور ۱۴۰۲

یادداشت سرگشاده ای از شهروندان ، برسد به دست کارکنان و رییس مخابرات دلفان

 

یکی از شهروندان با ارسال یادداشت زیر نوشت:

✍️با سلام ، میخواستم اول یک عرض تشکری داشته باشم از مدیریت و پرسنل محترم مخابرات شهرستان بخاطر زحمات و خدمات و ارتقای سطح اینترنت شهرستان و اطلاع رسانیشون . ما زحماتتون رو بارها دیدیم و سپاسگزاریم.

ولی مطلبی هست که چند روزه میخوام بگم اما زحمات و اخلاق حسنه پرسنل محترم مخابرات بارها منصرفم کرد تا به امروز

عزیزان شما بارها در پیامهای اطلاع رسانیتون فرمودین اختلال تا ۷۲ ساعت

چطور میشه این سه روز میرسه به ده روز و یا بیشتر . آیا اصلا متوجه هستین اینترنت و همین خط تلفن الان از اساسی‌ترین نیازهای مردمه؟؟؟
آیا میدونید فقط در یک آژانس یا مثلا فروشگاه و … ده روز قطعی تلفن یعنی چی؟؟؟ چه ضربه ای به درآمد خانوارهایی که از اونجا درآمد دارن میخوره
چطور میشه هنوز تلفن های محله ای که درگیرش هستین درست نشده اونوقت اطلاع رسانی میکنید برای فیبر نوری مناطق دیگه. حتما جوابتون اینه تکنسین زیاد دارین و در هردو قسمت کار میکنن و یا این مسائل اجتناب ناپذیره…
اما مگر کجای دنیا وضعیت به این شکله. کجای دنیا تلفن ده روز قطع باشه کسی جوابگو نیست.
اگر یه هفته هم که مردم پول تلفن رو دیرتر بدن شرکتتون قطع میکنه و خدمات نمیده‌ پس چرا وضعیت اینجوریه؟؟؟

خدایی خوتونو بذارین جای همین مردم که عرض کردم ببینین حالتون چطور میشه؟

چی بگم آخه …


 

» سایر پیام های شهروندان را مطالعه کنید (اینجا / کلیک نمایید)

Skill
50%

یک نظر

  1. پاسخ رییس مخابرات دلفان به پیام شهروند

    ✍️با عرض سلام و احترام خدمت همشهریان گرامی
    هدف از برگردان کافوهای مسی به کافوهای نوری مرتفع نمودن مشکلات و محدودیتهای موجود شبکه کابل مخابرات شهرستان از قبیل نبودن امکانات جهت واگذاری خطوط جدید در سطح شهرستان و ارائه سرویس های پرسرعت اینترنت در تمام نقاط شهر بوده که این امر فرایندی زمان بر و همراه با مشکلات و درصدی از خطا بوده ، زمان اعلانی ۷۲ساعت حداقل زمان انجام برگردان بوده که با توجه به حجم مشکلات متفاوت هر کافو و تعداد مشترکین هر منطقه این زمان افزایش خواهد یافت، با تمام این اوصاف پرسنل و عوامل درگیر جانانه و دلسوزانه تمام انرژی خود را در جهت انجام وظایف خود به نحو احسنت و در کمترین زمان ممکن صرف نموده تا قسمتی از مشکلات جامعه در حوزه ارتباطات را مرتفع نمایند.
    بدین وسیله از همراهی و سعه صدر همشهریان تشکر و قدردانی می گردد و بابت تاخیر در اتمام عملیات برگردان در مناطق مختلف عذر خواهی نموده و امیدوار به پایان برگردان کل شهر در ماه آینده را داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *