جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

یاداشت قابل تأمل / بوی اختلاف در دلفان به مشام می رسد اختلافی که به ضرر همه شهرستان تمام خواهد شد

? یاداشت قابل تأمل خبرگزاری صدا و سیما در دلفان

✍ بوی اختلاف در دلفان به مشام می رسد / آنچه مدنظر ماست نگرانی از بوجود آمدن شکاف در وحدت مسئولان منطقه است

?پس از انتخابات شوراهای شهر و روستا بوی اختلاف در میان برخی مسئولان در کهن دیار مظلوم دلفان به مشام می رسد.

?اختلافاتی که به بهانه های جزیی بوجود آمده و بر این شهر سایه سنگینی انداخته است. ادامه این روند بدون تردید نمیتواتد به نفع مردم منطقه باشد و در نهایت به ضرر منطقه و مردم تمام خواهد شد.

?شکی نیست باوحدت مسئولان منطقه میتوان برای حل مشکلات مردم گام برداشت و مسئولان می توانند یک صدا و هماهنگ مطالبه گر خواسته های بحق دلفانیان باشند .

?در برخی مناطق کشورمان چنان همگرایی اجتماعی وجود دارد که وقتی موضوع حق و حقوق مردمان دیارخود مطرح میشود سیاسیون و افراد تاثیرگذار در عرصه سیاست و قدرت با تفکرهای اصول گرا , اصلاح طلب و اعتدال و …..دربیان مطالبات ,دریافت اعتبارات وامتیازات از مرکز یدواحده ویک صدا می شوند .

?هنگامی که برای یکی از هم ولایتی های آنان زمینه گرفتن پست و صدارت ملی فراهم می شود همان سیاسیون و افراد تاتیرگذار تمام توان خود را با هر گرایش سیاسی بکار می گیرند تا فرد هم استانی به صدارت برسد.
?دوستان باید قبول کنیم در استان لرستان و شهرستان دلفان این همگرایی اجتماعی ضعیف است …..

?عزیزان و سروران بررگوار ، همانطوریکه اطلاع دارید دلفان از محرومیت شدیدی رنج می برد. بهتر از بنده می دانید مردمان این دیار از مظلومترین مناطق کشورمان محسوب می شوند.
?این دیار توسط وزارت کشور به عنوان ۱۰ شهرستان آسیب پذیرکشور انتخاب شده است. دلفان دومین شهرستان محروم کشور پس از قلعه گنج کرمان انتخاب گردیده است. وضعیت برخی روستاهای این دیار نگران کننده است بطوریکه ازآنان امکانات اولیه زندگی محروم هستند و ……

?با تلاش ها ، پیگیری های فراوان و وحدت و هماهنگی همه عزیزان هرکدام به سهم خود و فریادهای رسانه ها مدتی است توجه مسئولان کشوری به دلفان پررنگ تر از گذشته شده است که این موضوع امیدوار کننده است تا بتوان روند مطالبه گری را ادامه داد.

?د ر سفر مقامات کشوری واستانی به دلفان استاندارلرستان، نماینده مردم در مجلس , امام جمعه نورآباد، فرماندار دلفان یک صدا و هماهنگ در دیدارها و جلسات مختلف از محرومیت این دیار سخن می گفتند که روندی امید آفرین را از هماهنگی و وحدت را در مطالبه گری حقوق حقه دلفانیان به نمایش گذاشته می شد.

?خلاصه باید گفت چند سالی بود آرامش و وحدت نسبی در میان مسئولان منطقه حاکم شده بودکه این وحدت بدون شک می تواند کارکردهای خوبی در توسعه منطقه داشته باشد .
?اما در این یاداشت می خواهم بصورت سربسته از دردی بگویم که وحدت مسئولان کهن دیار دلفان را نشانه گرفته است. اندک زماتی است آن وحدت و آرامش چند سال گذشته کم رنگ شده است .
?سخنان و انتقادهای مستقیم و غیر مستقیم به یکدیگر حواله میگرددو در جلسات یکدیگر به بهانه های مختلف شرکت نمی کنند و………..
?به علت اختلاف کاری نداریم اما آنچه مدنظر ماست نگرانی از بوجود آمدن شکاف در وحدت مسئولان منطقه است.

?به هرروی ایام انتخابات شورای اسلامی شهر نورآباد به پایان رسیده است و بایستی فضای رفاقت جایگزین رقابت گذشته شود.
?خوب به یاد دارم برخی افراطی گری ها در اواخر دهه هفتاد را که متاسفانه آنچه از آن افراط گری ها اختلافات و جبهه گیری ها بر حای ماند ظلم بر دلفان مظلوم و بجا ماندن دلفان از روند توسعه بود .
?عده ای که نان خودرا در اختلاف افکنی و شکاف میان مسئولان وقت می دیدند برای ایجاد شکاف و اختلاف از هر کوششی دریغ نمی کردند .

?نیازی نمی بینیم به برخی جزئیات اشاره نمائیم و از مخاطبان فرهیخته که موضوع را سربسته تقدیم کردم پوزش میطلبم چون بخوبی می دانم بیان برخی جزئیات نه تنها مشکل را حل نمی کند بلکه دست مایه ای برای تشدید اختلاف میگردد با اینحال امیدواریم عزیزان مورد خطاب اینجانب که درمتانت و دلسوزی آنان شکی نیست اجازه ندهند زمینه ایجاد اختلاف فراهم گردد.
?انتظار مردم از آنان وحدت و همبستگی در حل مشکلات ومطالبه گری حقوق دلفانیان است.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

کانال خبری نسیم دلفان بصوت ۲۴ ساعته و آنلاین جدیترین و داغ ترین خبرها را در اختیار شما قرار خواهد داد.

برای پیوستن به کانال خبری ما لطفأ روی تصویر زیر کلیک نمایید.

12

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *