جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

گزارشی بسیار غم انگیز از خانواده ای دردمند در شهرستان دلفان / دستی که برای یاری به سوی شما دراز شده است

مردم نازنین دلفان و هرکسی از هرکجای ایران اسلامی که این مطلب غم انگیز را می خواند ، یادداشت زیر درباره مادری رنج کشده است که برای نجات جان فرزندش دست یاری به سوی شما دراز کرده است مادری که سال گذشته نیز فرزند دخترش را بعلت بیماری از دست داد و اکنون فرزند پسرش با قلبی ناقص و بیمار که توسط باطری شارژ می شود بعلت عدم توان خرید داروهای گران قیمت با مرگ دست و پنجه نرم می کند.


▫️ یادداشت تأمل برانگیز خبرنگار که برای تهیه گزارش به صورت حضوری در منزل این خانواده دردمند حضور یافت.

✍️ ای داد از این روزگار نامروت ، کمی تامل باید تا مفهوم این سخن را دریابیم. بی مروتی روزگار که نه مختص به دیروز بوده و نه وعده فرداست.
روزگاری که انگار وجودش بویی از رحم و مروت نبرده و هر چه دلش خواسته کرده. پیر و جوان و کودک ، غنی و فقیر هم نمی‌شناسد.

رد تازیانه‌اش بر بعضی بدنها بیشتر معلوم است و اگر نبود بزرگی و منش مردمان این سرزمین، زندگی بسیار هراس انگیزتر می شد.

قصه اینبار درد قلب یک کودک است و مصائب کوچک و بزرگ پدر و مادری که تاکنون همه جوره حمایتش کرده‌اند.

پدری که فقط یک کارگر ساده است و درآمد بخور و نمیر دارد و مادری که می‌سازد و‌ می‌سوزد و پرپر شدن دردانه هایش را یک به یک به چشم می‌بیند. همین چند وقت پیش بود که در عزای دختر مریضش نشست ، حالا هم غصه دار قلب مریض فرزند پسرش است.

پای حرفشان که نشستم از لحظه لحظه زجرهایشان گفتند. از پول آمپول های چند میلیونی هر ماه که ندارند، از بیمارستانی که کودک مریضشان را از تخت بستری بخاطر نداری راند. از سازمانها و مراکز خیّر نهادی که هربار دربشان را کوبیدند در باز نکردند.


وضعیت خانه شان هم که تعریفی نداشت گوشه‌ای خراب و گوشه‌ای نمور (عکس در تصاویر پیوستی) سرپناهی بسیار کوچک و فرسوده که آن را هم از این به بعد نخواهند داشت.
انگار همه دردهای عالم یکجا برای اینان بسته شده است!

محتاج گوشه چشمی از سوی یک دوست یا آشنا ، یک همشهری یا هموطن و شاید یک مسئول دردآشنا

آنان را دریابیم

▫️ شماره حساب مادر این خانواده در دسترس عزیزانی که قصد کمک دارند قرار میگیرد تا بلکه بتوانیم بخشی از هزینه درمان این کودک را با همدیگر به عهده بگیریم.

۶۰۶۳۷۳۱۱۲۶۹۳۸۹۹۳ بنام خانم ح…ا دارابیان


▫️ لطفأ بزرگوارانی که کمک می کنند در صورت امکان تصویر فیش یا رقم واریزی را از طریق شماره زیر برای ما ارسال نمایند تا میزان نهایی و تجمیعی کمک ها مشخص باشد.

۰۹۱۶۹۶۱۵۸۳۳


درج خبر: یوسف عادلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *