جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کنایه های سنگین و معنی‌دار رهبر انقلاب به دولت خسارت‌بار سابق

رهبر انقلاب : نشنیدیم کسی در دولت فعلی بگوید اختیار نداریم / شعارهای انقلاب در این دولت برجسته‌تر شده است / از شرطی کردنِ جامعه و نگاه به بیرون تا میزان زیادی کاسته شده است…

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، امروز در بخشی از سخنان خود در دیدار با رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت گفت:


?یکی از توفیقات شما این است که این دولت از فرافکنی و بهانه ‌تراشی احتراز کرده ، مسئولیت‌ پذیر بوده. ما نشنیدیم در این مدت از مسئولین محترم دولتی که بگویند نمیگذارند کار کنیم… اختیار نداریم… از این حرف‌ها نشنیدیم از شما. این مسئولیت‌پذیری خیلی چیز خوبی بود.

?برجسته شدن شعارهای انقلاب، شعارهای اسلام مثل عدالت‌طلبی، مثل پرهیز از اشرافیگری، حمایت از مستضعفان، استکبارستیزی یکی دیگر از برجستگی های است، اینها شعارهای اصلی انقلاب است. اینها برجسته‌تر شده واضح‌تر شده و این خیلی چیز خوبی است.

?یک توفیق دیگر این دولت این بود که جامعه را از حالت چشم‌انتظاری و نگاه به بیرون خارج کرد.

?از اینکه دائم منتظر باشیم ببینیم دیگران درباره‌ی ما چه میگویند چه تصمیم میگیرند چه کار میخواهند بکنند، از این حالت خارج شده.

?به ظرفیت‌های داخل کشور اهمیت داده شده روی آنها تکیه شده و کار دارد می‌شود؛ اینکه بگویند که حالا باید حتماً با فلان کشور ارتباط برقرار کنیم تا مشکلات‌مان حل بشود یا فلان گره باید از فلان جا باز بشود تا مشکلات ما حل بشود این خیلی برای کشور مضر است. این شرطی کردن حوادث کشور و در انتظار دیگران نگه داشتن چیز بدی است که این الحمداللّه در دولت شما به میزان زیادی کاسته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *