جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کمبود پزشک عمومی در تنها بیمارستان شهرستان دلفان سبب نارضایتی مردم شده است.

عضو شورای شهر نورآباد: در حال حاضر بزرگترین چالش بیمارستان ابن سینا نورآباد ، کمبود پزشک عمومی و دارو است.

نسیم دلفان – مسلم عباسی مسئول کمیسیون بهداشت و درمان شورای شهر نورآباد گفت: امروزه بحث بهداشت و سلامت یکی از مسائل بسیار مهم و حیاتی در هر جامعه‌ای بوده و بی‌توجهی به آن پیامدها و مشکلات بسیاری را به طور قطع به دنبال دارد.

وی افزود: در حال حاضر بزرگترین چالش بیمارستان ابن سینا کمبود پزشک عمومی و دارو است، متأسفانه این کمبودها نارضایتی‌ شهروندان را به دنبال داشته است.

این عضو شورای شهر نورآباد بیان کرد: مردم از معطلی زیاد و کمبود پزشک اورژانس، ویزیت بیماران در کمترین زمان و بدون صرف زمان استاندارد گلایه دارند و عنوان کردند که کمبود دارو در بیمارستان، بیماران را با چالش جدیدی روبه رو کرده است.

وی اظهار داشت: کمبود دارو و پزشک عمومی علاوه بر ایجاد تجمع در بخش اورژانس بیمارستان، سبب شده که مردم ناچار به مراجعه به کلینیک و مطب‌های شخصی شوند و هزینه‌های بسیاری را متحمل گردند. لذا افزایش پزشک عمومی و فراهم کردن اقلام داروهای مورد نیاز بیمارستان ابن سینا باید در دستور کار قرار گیرد و برای رفع هرچه سریعتر این دو مورد اقدامات لازم صورت پذیرد.

عباسی در پایان گفت: حفظ احترام و تکریم بیماران و ارباب رجوع، یکی از مهم‏ترین مولفه ‏های خدمت است که باید مورد توجه قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *