پنجشنبه , ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

کشف و ضبط ۶ قبضه اسلحه از ده متخلف زیست محیطی در نورآباد ، الیگودرز و خرم آباد

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از کشف و ضبط شش قبضه اسلحه مجاز و غیر مجاز و دستگیری ده نفر متخلف زیست محیطی قبل از هر گونه اقدام به شکار در استان خبر داد.

نسیم دلفان – به گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان، علی سالاروند گفت: در پی گشت و کنترل شبانه روزی نیروهای یگان حفاظت محیط زیست استان در سطح مناطق تحت مدیریت و حوزه های استحفاظی ده نفر متخلف زیست محیطی قبل از هر گونه اقدام به شکار دستگیر شدند.

وی افزود: از این متخلفین زیست محیطی شش قبضه اسلحه (شهرستان نورآباد یک قبضه اسلحه ساچمه زنی ، الیگودرز دو قبضه اسلحه ساچمه زنی غیرمجاز و یک قبضه اسلحه گلوله زنی ام یک و در حوزه استحفاظی شهرستان خرم آباد یک قبضه اسلحه پنج تیر ساچمه زنی غیر مجاز و یک قبضه اسلحه گلوله زنی برنو) به همراه تعدادی فشنگ و سایر ادوات شکار طی هفته گذشته کشف و ضبط و نمودند.

سالاروند اظهار داشت: پرونده این متخلفین پس از تنظیم صورتجلسه اولیه جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع گردید و ادوات کشف شده از آنها تا پایان رأی دادرسی به صورت امانی نزد این اداره کل باقی می ماند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان لرستان از هموطنان عزیز درخواست نمود در صورت مشاهده هر گونه تخلفات زیست محیطی آن را به نزدیکترین اداره حفاظت محیط زیست اطلاع و یا با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ تماس حاصل نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *