شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کشف بیش از ۳۳ کیلو تریاک در کمتر از یک هفته در دلفان

در حالی که چند روز پیش خبر کشف حدود ۱۹ کیلو گرم تریاک توسط انتظامی دلفان منتشر شد (اینجا / کلیک نمایید) ، امروز نیز در خبر دیگری اعلام شد بیش از ۱۴ کیلو تریاک در دلفان کشف شده است.

نسیم دلفان – به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان دلفان از کشف ۱۴ کیلو و ۳۷۰ گرم تریاک و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.

سرهنگ “نجف علی بارانی” در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه با مواد مخدرماموران ایست و بازرسی گشور این شهرستان در محور کرمانشاه – نورآباد به یک دستگاه خودروی سمند مظنون و آن را با هماهنگی مقام قضائی متوقف کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از انجام بررسی های لازم مقدار ۱۴ کیلو و ۳۷۰ گرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دلفان بیان داشت: در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به همراه مواد مخدر مکشوفه به یگان انتظامی منتقل شد.

سرهنگ “بارانی” در پایان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی گفت: برخورد قانونی با معتادان و سوداگران مرگ توسط پلیس دلفان با قاطعیت دنبال می شود و به شهروندان توصیه کرد هرگونه اخبار در زمینه نگهداری و توزیع مواد مخدر را از طریق تماس با مرکز فوری های پلیسی ۱۱۰ درمیان بگذارند و نظارت کافی به فرزندان جوان خود داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *