پیوستن گوشی تلفن همراه به سامانه جامع خدمات پس از فروش

 

مدیرکل دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت صمت:
♦ با تکمیل فرآیند پیوستن گوشی‌های تلفن همراه به سامانه جامع خدمات پس از فروش، نظارت‌ها بیشتر می‌شود.
♦ شرکت‌های خدمات پس از فروش تلفن همراه که براساس ارزیابی‌های برخط، عملکرد ضعیفی داشته و نمرات پایین دریافت کنند، اجازه ادامه فعالیت نخواهند داشت.
♦ با پیوستن گوشی‌های تلفن همراه به سامانه جامع خدمات پس از فروش، ضمن ایجاد شفافیت در خدمات پس از فروش برای مشتریان، امکان ثبت شکایت برخط نیز فراهم می‌شود. سقف مدت زمان رسیدگی به این شکایات هفت روز کاری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *