پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳

پلیس لرستان از دستگیری سارق طلاجات ۳۰ میلیاردی در این استان خبر داد.

فرمانده انتظامی لرستان از شناسایی و دستگیری سارق منزل و کشف مقادیری انواع طلاجات مسروقه به ارزش ۳۰ میلیارد ریال درشهرستان “خرم آباد” خبر داد.

نسیم دلفان – به گزارش پایگاه خبری پلیس ؛ سردار “یحیی الهی” در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی ارسال یک فقره پرونده نیابتی از دادسرای یکی از استان های همجوار مبنی بر سرقت مقادیری انواع طلاجات، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران آگاهی “خرم آباد” قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی و به دست آمدن سرنخ هایی در این رابطه، یک سارق حرفه ای را در “خرم آباد ” شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: سارق در تحقیقات پلیس به مقادیری انواع طلاجات مسروقه شامل، ۳ سرویس جواهرات، ۱۰ عدد سکه تمام بهار آزادی، ۱۵ نیم سکه بهار آزادی و ۳۵ هزار دلار ارز به ارزش ۳۰ میلیارد ریال اعتراف کرد.

سردارالهی در پایان ضمن هشدار به سارقان که پلیس با همکاری دستگاه قضائی با آنان برخورد قانونی خواهد کرد، به شهروندان توصیه کرد از نگهداری طلاجات و اموال گرانقیمت در منزل خودداری و از صندوق امانات بانک ها استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *