جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تخصیص اعتبار ۴ میلیارد ریالی به پروژه ۱۱ ساله و ناتمام دلفان/وعده هایی که عملی نشد

موضوع اعتراض اداره ورزش و جوانان شهرستان دلفان مبنی بر نادیده گرفته شدن سهم ورزش از اعتبارات ماده ۱۸۰ در شهرستانهای سلسله و دلفان تا چندی پیش از جنجالی ترین خبرهای رسانه های مجازی بود…


نسیـــم دلفـان – قرار بود ۵ درصد سهم ورزش از اعتبارات ماده ۱۸۰ شهرستان دلفان که اخیرأ اختصاص یافت برای تکمیل پروژه سکوی تماشاگران استفاده شود اما با تصمیم نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی این اعتبار به شهرداری داده شد تا به ساخت پارک بانوان اقدام نماید.

22

44

عدم تامین اعتبار سبب شد که امیدها برای تکمیل پروزه ۱۱ ساله سکوی تماشاگران به ناامیدی گراییده شود اما امروز رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان دلفان از تخصیص اعتباری برای ادامه ساخت این مجموعه خبر داد.

مهرداد نظریانی در گفتگو با خبرنگار نسیم گفت : با مساعدت جناب آقای سوری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال به پروژه نیمه کاره سکوی تماشاگران اختصاص یافت.

وی افزود هرچند این اعتبار برای تکمیل پروژه مورد بحث بسیار اندک است اما جای امیدواری دارد که وضعیت این پروژه مورد توجه قرار گرفته و انشاءالله از منابع مختلف اعتباراتی به این پروژه تخصیص یابد.

نظریانی به تلاشهای فرماندار شهرستان دلفان اشاره کرده و تصریح کرد ، دکتر باقری به جد موضوع اعتبارات ورزشی را مورد پیگیری قرار داده و این تلاش ایشان قابل تقدیر است.

وی از توجه ویژه استاندار لرستان به بحث ورزش و جوانان شهرستان دلفان قدردانی کرد.


وعده هایی که عملی نشد

وزیر ورزش و جوانان و همچنین استاندار لرستان در سفری که فروردین ماه سال جاری به شهرستان دلفان داشتند و طی بازدید از پروژه تعطیل شده سکوی تماشاگران قول دادند هر کدام یک میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه اختصاص دهند.

متاسفانه حدود ۱۰ ماه از وعده وزیر و همچنین استاندار لرستان می گذرد اما هنوز از وعده یک میلیارد تومانی وزیر حتی یک ریال هم تحقق نیافته و همچنین از یک میلیارد بعدی که وعده استاندار بود تنها ۴۰۰ هزار تومان اختصاص داده شده است.

امیدواریم مسئولین محترم دولت که بنا به گفته ریاست محترم جمهوری دولت راستگویان معرفی شده اند به وعده های خود بخصوص در مناطق محروم عمل نمایند.

یک نظر

  1. همشهری دردمند

    با سلام . خوب الحمدالله که هم صلح شد و هم بانوان عزیز ما به حقشان خواهند رسید و آرزو یشان بر آورده میشه ( داشتن پارک و استخر و سالن ورزشی اختصاصی) هم آقایان و جوانان ما شاهد به ثمر رسیدن پروژه ی فراموش شده ی یازده ساله شان که همانا ساخت سکوهای تماشاچیان است میرسند … و ثابت ومعلوم شد بودجه جابجا نشده….. !!!
    موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *