پنجشنبه , ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

پروژه های فرهنگی قابل تقدیر در دلفان/ از اداره کل امور کتابخانه های استان و شهرستان سپاسگزاریم!!!

رئیس کتابخانه‌های عمومی لرستان : مانند سال گذشته می‌توانیم یک جهش ۱۰۰ درصدی داشته باشیم/چند کتابخانه روستای و مشارکتی در دلفان افتتاح شد…


نسیـــم دلفـان – رئیس کتابخانه‌های عمومی لرستان گفت: حدود ۲۰ میلیارد ریال برای کتابخانه مرکزی خرم‌آباد جذب و برای کتابخانه آیتی و باهنر نیز ۱۰ میلیارد ریال جذب شد.

امیر فرزامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم ، اظهار داشت: سال گذشته سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی یک محرک برای ما و استان برای توجه داشتن به بحث فرهنگ بود و این جو در استان ما هنوز جای کار دارد.

وی افزود: ما سال گذشته را به تکمیل پروژه‌های ناتمام اختصاص دادیم چرا که از سال‌های قبل پروژه‌های زیادی به‌جای مانده که کلنگ‌زنی شده اما به دلایل مالی به پایان نرسیده بود.

رئیس کتابخانه‌های عمومی لرستان بیان کرد: با کمک استاندار لرستان توانستیم بودجه خوبی را جذب کنیم که حدود ۲۰ میلیارد ریال برای کتابخانه مرکزی جذب و برای کتابخانه آیتی و باهنر نیز ۱۰ میلیارد ریال جذب شد و فرماندار نیز در بحث ماده ۱۸۰ به این نهاد کمک‌های فراوانی را داشته است.

وی عنوان کرد: در سال ۹۴ نیز مانند سال ۹۳ کمک می‌کنند تا سرانه فضای مطالعه را بالا ببریم و با تکمیل این پروژه‌ها از لحاظ سرانه فضا می‌توانیم یک جهش ۱۰۰ درصدی داشته باشیم.

فرزامی با بیان این‌که پایه کار نهاد کتابخانه، ترویج فرهنگ مفید کتاب‌خوانی است، تصریح کرد: با توجه به این‌که جزء وظایف ذاتی این نهاد اهداء کتاب نیست اما در راستای ترویج فرهنگ مطالعه مفید به مناطع محروم، مساجد و مدارس اهداء کتاب نبز داشته‌ایم.

وی خاطر‌نشان کرد: برگزاری بزرگترین مسابقه کتاب‌خوانی با موضوع “خورشید ولایت” و مسابقات دیگر پروژه نمایشگاه الیگودرز، افتتاح کتابخانه دیجیتال ویژه نابینایان با همکاری شرکت سامسونگ از اهم برنامه‌های این نهاد در سال ۹۳ بوده است.

رئیس کتابخانه‌های عمومی لرستان گفت: در این سال نیز چند کتابخانه روستای و مشارکتی در شهرستان دلفان افتتاح شد تا به صورت کامل به مردم خدمت‌رسانی کنند.


انصافأ باید دست مریزاد گفت به اداره کل امور کتابخانه های استان بخاطر این همه لطف به مردم محروم دلفان ، موندیم چطور میشه لطف ایشون رو جبران کرد. این پروژه های بزرگ (چند کتابخانه روستایی مشارکتی و مردمی) خیلی براتون سنگین تموم شده!!! ممنونیم ازتون ، از جهش های صد درصدی تون…

ما به هیچ عنوان راضی نیستیم اینقدر بخاطر ما اذیت بشید!!!


مطالب مرتبط ( لطفأ روی تیترهای زیر کلیک نمایید)

» کتاب و کتابخانه مطالبه فرهنگی مردم دلفان

» ساخت کتابخانه دوم ، مطالبه به حق مردم دلفان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *