پنجشنبه , ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

پرسپولیس محبوب‌ترین تیم دنیا شد / سرخ‌ها در مادرید بالاتر از رئال

در نظرسنجی مارکا، پرسپولیس توانست بالاتر از رئال مادرید و میلان محبوب‌ترین تیم دنیا شناخته شود.در ۴۸ ساعت گذشته نظرسنجی مارکا برای انتخاب محبوب و منفورترین تیم جهان سروصدای زیادی به پا کرده بود و حالا با یک نتیجه عجیب همراه شده است.


در این نظرسنجی و در حالی که پرسپولیس رتبه هجدهم را در اختیار داشت، با کمپین هواداران این باشگاه، قرمز‌ها به عنوان محبوب‌ترین تیم جهان معرفی شدند و بالاتر از رئال مادرید ایستادند.

نکته جالب اینکه روزنامه مارکا، نشریه سمپات رئال مادرید محسوب می‌شود و در تمام نظرسنجی‌ها نیز سفیدپوشان مادریدی صدرنشین بوده‌اند، اما حالا پرسپولیس شگفتی بزرگی را رقم زده است.

نظرسنجی به این شکل است که شرکت‌کنندگان به هر باشگاه باید از بین صفر تا ده نمره می‌دادند که عدد صفر طبیعتاً کمترین محبوبیت و عدد ده بیشترین محبوبیت را نشان می‌دهد.

روزنامه مارکا صدرنشینی پرسپولیس در این نظرسنجی را «سورپرایز» دانسته است. حالا پرسپولیس با نمره ۵.۶۳ توانست بالاتر از رئال مادرید محبوب‌ترین تیم جهان شود. این در حالی است که رئال تا آخرین ساعات قبل از اعلام، صدرنشین بود.

همچنین باشگاه پاری سن ژرمن با قعرنشینی در این نظرسنجی به عنوان منفورترین تیم از نظر نظرسنجی مارکا انتخاب شده است.

نکته جالب اینکه روزنامه مارکا ساعتی پیش از کاربران خود خواست تا در این نظرسنجی شرکت کنند و به نوعی از هواداران رئال مادرید درخواست کرد تا حضور فعالانه‌تری در این نظرسنجی داشته باشند.

در این نظرخواهی ۲۸ تیم از سراسر جهان حضور داشتند و پرسپولیس ایران و النصر عربستان دو نماینده آسیا بودند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *