پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳

پرداخت بیش از ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی در دلفان

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دلفان از پرداخت ۳۵ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال تسهیلات خود اشتغالی در این شهرستان خبر داد…


نسیـــم دلفـان – غلام دادور در گفت و گو با ایرنا افزود: این تسهیلات از محل منابع بانکی و صندوق داخلی این کمیته به ۲۶۰ نفر از مددجویان زیرپوشش پرداخت شده است.
وی اظهار داشت: این تسهیلات که سقف آن ۳۰۰ میلیون ریال بوده به متقاضیان جهت اجرای طرح های کشاورزی ، دامپروری ، خدمات و صنایع دستی پرداخت شده است.
این مسئول ، باانتقاد از همکاری نکردن بانک های منطقه جهت پرداخت تسهیلات خود اشتغالی در شهستان دلفان اظهار داشت : سهمیه کمیته امداد شهرستان دلفان ۳۶۰ نفر با اعتبار ۷۴ میلیارد ریال بود که متاسفانه فقط تعداد ۲۶۰ نفرموفق به دریافت تسهیلات شدند.
دادور یاد آور شد : مسئولان بانک های شهرستان دلفان بایستی بر طبق تفاهم نامه های میان کمیته امداد و بانک های مجری عمل نمایند اما متاسفانه در این شهرستان شاهد همکاری نکردن برخی از بانک ها در زمینه پرداخت تسهیلات هستیم.
وی ، اشتغال را دغدغه مهم مددجویان زیرپوشش کمیته امداد عنوان کرد و اظهار داشت : بانک ها نقش محوری در ایجاد اشتغال دارند امیدوارم در اعتبارات جاری مساعدت خوبی برای حل مشکل تسهیلات داشته باشند.
وی بیان داشت : برای افزایش آگاهی مددجویان در زمینه کسب و کار کمیته امداد دلفان اقدام به برپایی ۳۸ دوره آموزشی نموده است.


تازه ترین اخبار منطقه را مستقیمأ از طریق ترمینال خبری ” نسیـــم دلفـان ” دریافت کنید.

برای عضویت در کانال خبری نسیم دلفان روی تصویر زیر کلیک نمایید.

12

یک نظر

  1. با تشکرازاقای دادور رئیس کمیته امداد دلفان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *