جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مطالبات مردم دلفان از زبان امام جمعه در دیدار با رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و دبیر مجمع خیرین سلامت


نشست رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و دبیر مجمع خیرین سلامت کشور به همراه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و جمعی از مسئولان دلفان در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین خانی : مطالبات فلان شهرستان هم طراز ما و کمتر از وسعت جمعیتی و جغرافیایی ما احداث بیمارستان سوم است ولی شهرستان دلفان در تجهیز کامل بیمارستان اول باقی مانده است، بی مهری و کم توجهی نسبت به این شهرستان باید جبران شود.

بیانات امام جمعه در این جلسه:
?ساخت بیمارستان دوم، استقرار بالگرد اورژانس هوایی و دانشکده پرستاری از مطالبات به حق مردم شهرستان دلفان در حوزه سلامت است.
?شهرستان دلفان یکی از مناطق محروم کشور است و امیدواریم هر چه زودتر این مطالبات که خواسته به حق مردم این شهرستان است توسط مسئولان مربوطه محقق شود.
?با توجه به مختصات جغرافیایی، جمعیتی و وجود بسترهای فرهنگی، علمی و اجتماعی لازم و نیاز مبرم ساکنان مناطق شمالی لرستان، امیدواریم که با تأسیس دانشکده پرستاری و مامایی در این شهرستان موافقت شود.
?توزیع نامتوازن و غیرعادلانه منابع و اعتبارات یکی از عوامل اصلی محرومیت دلفان است ، چرا این شهرستان که وسعت جمعیتی و جغرافیائی آن بیشتر از فلان شهرستان است که مطالبه مردم آن در احداث بیمارستان سوم است ولی دلفان در تجهیز کامل بیمارستان اول باقی مانده است و این مصداق بارز بی‌مهری کم توجهی ناعادلانه به این منطقه است و باید جبران شود.
?همچنین زمینه توسعه نظام سلامت شهرستان و رشد و توسعه علمی و پژوهشی منطقه باید فراهم شود.

روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان دلفان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *