دوشنبه , ۱۴ اسفند ۱۴۰۲

مخابرات دلفان پاسخگو باشید ، خط تلفنی که در دسترس نیست چرا باید هزینه داشته باشد؟

یکی از شهروندان با ارسال پیام و تصویر زیر ، خطاب به مخابرات شهرستان نوشت:

✍️ عرض سلام و وقت بخیر
تلفن ثابت ما توی منطقه آزادگان حدود یکماه هست به دلیل کابل برگردان و وصل فیبر نوری قطع بوده و الان تقریبا سه روز هست وصل شده. حالا پیامک قبض تلفن به مبلغ ۵۴۵۰۰ تومن و قبض adsl به مبلغ ۸۱۸۲۹ تومن برامون اومده درحالیکه موقعی که اعلام خرابی کردیم به مخابرات ، پیامک اومده برامون تا زمان رفع مشکل در دوره های آتی هزینه های ماهانه نظیر مکالمه صوتی و حق اشتراک برای شما محاسبه نخواهد شد.
خب سوال ما اینه مبلغ ۱۳۶۳۰۰ تومن رو دقیقا برای چه خدماتی باید پرداخت کنیم وقتی این یکماه تلفن کلا” از طرف مخابرات قطع بوده؟؟؟


 
» سایر پیام های شهروندان را مطالعه کنید (اینجا / کلیک نمایید)
 
Skill
50%

یک نظر

  1. پاسخ کوتاه رییس مخابرات دلفان به پیام شهروند

    ✍️با عرض سلام و احترام
    هزینه تلفن مربوط ب مکالمه زمان قبل از برگردان بوده در مورد زمان قطعی سرویس adsl نیز در حال حل مشکل از طریق ارائه زمان به مشترکان می باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *