پنجشنبه , ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

فروش بدون قید و شرط مسکن مهر لرستان از اردیبهشت سال آینده

استاندار لرستان گفت: بر اساس مصوبه هیات دولت از اوایل اردیبهشت ماه سال ۹۵ شرط های مسکن مهر حذف می شود و اداره کل راه و شهرسازی می تواند واحدهای بدون متقاضی را به فروش برساند…


نسیـــم دلفـان – به گزارش خبرنگار ایرنا، هوشنگ بازوند در جلسه شورای مسکن استان افزود: حدود ۱۰ هزار واحد مسکن مهر باقی مانده که باید تا پایان سال ۹۵ به اتمام برسد.

وی اظهار داشت: حدود هفت هزار و ۷۵۰ واحد تعیین تکلیف و براساس برنامه زمان بندی اعلام شده تا سال آینده تکمیل و پرونده مسکن مهر بسته می شود.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه حدود دو هزار و ۲۵۰ واحد نیز فاقد متقاضی است، ادامه داد: افرادی که تمایل دارند درمزایده شرکت کرده و برابر قانون ، بدون قید شرط های لازم و فرم ‘ج’ این واحدها را خریداری نمایند.

بازوند تصریح کرد: این مهم یک فرصت برای همه اقشار محسوب می شود و با توجه به اعطای تسهیلات یارانه ای ، شرایط مطلوبی در این راستا ایجاد خواهد شد.

وی تاکید کرد: این واحدها باید ظرف مدت شش ماه به فروش برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان نیز گفت: سایت های مسکن مهر ۹ شهر استان نیازمند احداث آموزشگاه هستند.

شهرام ملکی افزود: هم اکنون مدرسه ۱۸ کلاسه فاز یک خرم آباد ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و زمین فاز دوم نیز تحویل شده و مدرسه ۱۸ کلاسه بروجرد در مرحله اسکلت فلزی است.

وی با اشاره به نیاز شش سایت مسکن مهر استان به سالن ورزشی اظهار داشت: هفت هزار و ۸۹۷ واحد مسکن مهر استان نیز در شش ماهه سال ۹۵ به بهره برداری می رسد.

مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان لرستان نیز گفت: ساخت مدارس ۱۸ کلاسه بروجرد، خرم آباد و چهار کلاسه نورآباد هر کدام ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

محمد چگنی ادامه داد: تاکنون برای ساخت مدارس مسکن مهر خرم آباد و بروجرد به ترتیب شش هزار و ۹۰ میلیار ریال و شش هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

در ادامه این جلسه در خصوص ایجاد مدارس، مسجد، درمانگاه و مراکز فرهنگی ورزشی در سایت های مسکن مهر استان تصمیم گیری شد.

از مجموع ۴۵ هزار و ۸۴۸ واحد سهمیه مسکن مهر لرستان تاکنون ۳۳ هزار و ۱۸۳ واحد به متقاضیان تحویل شده است.


• تازه ترین اخبار منطقه را مستقیمأ از طریق ترمینال خبری نسیم دلفان دریافت کنید.
برای عضویت در کانال خبری نسیم دلفان روی تصویر زیر کلیک نمایید.

12

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *