جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

فراخوان استخدام ۱۰۰۰ نفر در دفاتر پیشخوان سراسر کشور

نام نویسی در فراخوان طرح پیشخوان پلاس جهت راه اندازی واحد فروش و تعمیرات موبایل در دفاتر پیشخوان منتخب سراسر کشور از امروز آغاز گردید.

نسیم دلفان – به گزارش ایسنا، بنابر اعلام موبایل آباد، روابط عمومی کانون کشوری دفاتر پیشخوان دولت ، دکتر علی فلاح حقیقی دبیر کل کانون گفت: طرح پیشخوان پلاس با هدف استفاده از ظرفیت موجود کشور جهت ایجاد حداقل هزار شغل و همچنین ارائه خدمات جامع‌تر در دفاتر پیشخوان سراسر کشور با همکاری موبایل‌آباد آغاز شد.

وی از امکان نام نویسی متقاضیان در سراسر کشور خبر داد و افزود: دفاتر منتخب سراسر کشور در این زمینه کاملا ارزیابی شده و قبل از نام نویسی متقاضیان ، ظرفیت هر استان قابل مشاهده خواهد بود.

مهدی ابراهیمی مدیرعامل شرکت مهدیس پایاب ایرانیان (آرنامال) مجری طرح پیشخوان پلاس نیز با اشاره به مهلت شرکت در فراخوان عنوان کرد: ثبت‌نام اولین دوره با ظرفیت استخدام ۵۰۰ نفر از ۱۹ مهر آغاز گردیده و تا ۲۵ مهرماه ادامه دارد.

از جمله مزایای این طرح، آموزش تخصصی در حوزه تعمیرات موبایل و کمک‌هزینه‌ برای خرید لوازم تخصصی در این زمینه و به صورت یکسان برای متقاضیان می باشد.

وی تصریح کرد اولویت شرکت در دوره با متقاضیان معرفی‌شده توسط مدیران دفاتر پیشخوان می باشد.

میثم دادخواه مدیرعامل شرکت موبایل‌آباد به عنوان برگزارکننده‌ی دوره‌های تخصصی نیز در مورد ظرفیت پذیرش دوره‌ها اعلام کرد: هم‌اکنون شرایط و امکانات تخصصی کامل برای آموزش ۵۰۰ نفر در اولین دوره فراهم شده و متقاضیان می توانند جهت رزرو از سامانه‌ی ثبت‌نام پیشخوان‌پلاس به نشانی Pishkhanplus.com اقدام نمایند.

وی افزود: دوره ها به صورت برخط و حضوری بوده و به متقاضیان شهرهای غیر از تهران لیست خوابگاه‌های تاییدشده معرفی می گردد.

سامانه سراسری ثبت نام: Pishkhanplus.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *