جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

علی رستمیان : دولت با عوامل فساد صندوق ذخیره فرهنگیان برخورد کند / مجلس به صورت جدی این فساد را پیگیری می‌کند

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: فساد صندوق ذخیره فرهنگیان خیانت به این قشر زحمتکش است و مجلس این موضوع را پیگیری می‌کند…


رستمیان ۱۲نسیـــم دلفـان – علی رستمیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: برخی از فرهنگیان ما برای یک وام دو میلیون تومانی با مشکل روبرو هستند، اما عده‌ای دست به این اختلاس بزرگ از ذخیره فرهنگیان می‌زنند.

وی عنوان کرد: یک فرهنگی که از بیماری سرطان رنج می‌برد، برای یک وام ناچیز با مشکل مواجه است و نمی‌تواند آن را دریافت کنند، در حالی که امروز شاهد اختلاس ۸ هزار میلیارد تومانی این صندوق هستیم.

این مسئول یادآور شد: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش این تخلف را تأیید و اعلام کرده و در صورت رأی اعتماد مجلس، این موضوع را به جد پیگیری می‌کند.

 رستمیان عنوان کرد: پیگیری این موضوع مطالبه همه مردم به ویژه قشر فرهنگی و نمایندگان مجلس است و نمایندگان در این زمینه کوتاه نمی‌آیند و دولت نیز باید به جد پای کار باشد.

این نماینده مجلس یادآور شد: عوامل اصلی این اختلاس باید مشخص شوند و نمایندگان مجلس کوتاه نمی‌آیند و باید مشخص شود، چه کسانی پشت پرده این اختلاس بزرگ هستند.

وی افزود: این اختلاس بزرگ عوامل و همدست‌هایی دارد که باید عوامل و همدستان آنها شناسایی و مجازات شوند.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی در پایان مطرح کرد: این اختلاس بزرگ خیانت است به همه فرهنگیان، بنابراین نمایندگان مجلس در این خصوص کوتاه نمی‌آیند و با این خیانت غیر قابل بخشش برخورد می‌کنند.


تازه ترین اخبار منطقه را مستقیمأ از طریق ترمینال خبری ” نسیـــم دلفـان ” دریافت کنید.

برای عضویت در کانال خبری نسیم دلفان روی تصویر زیر کلیک نمایید.

12

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *