جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان دلفان از برگزاری همایش ملی و بین المللی مهارت آموزی خبر داد

این همایش با هدف ترویج فرهنگ مهارت آموزی در جامعه، شناسایی چالش ها، فرصت ها، نقاط قوت و ضعف آموزش های مهارتی؛ بر گزار می شود…


سرپرست مرکز فنی حرفه ای شهرستان دلفان در گفتگو با خبرنگار نسیم از برگزاری  پنجمین همایش ملی و چهارمین همایش بین المللی مهارت آموزی و اشتغال در اردیبهشت ماه ۱۳۹۵ توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور خبر داد.

1417689254486.jpg

علی محمد زارعی اظهار داشت : امروزه اهمیت توسعه و نقش آموزشهای فنی وحرفه ای و مهارتی در پیشرفت و پیشبرد جامعه – بویژه کشورهاى در حال توسعه – بر هیچ‏کس پوشیده نبوده و به باور کارشناسان و دست اندرکاران امر، تحقق این مهم بیش از هر چیز، در گرو توسعه منابع انسانى می باشد.

وی درباره این همایش گفت : این برنامه با هدف ترویج فرهنگ مهارت آموزی در جامعه، شناسایی چالش ها، فرصت ها، نقاط قوت و ضعف آموزش های مهارتی؛  فراهم کردن زمینه مشارکت صاحبنظران داخلی و بین المللی در نظام آموزش مهارتی؛ بهبود اثربخشی و کارآیی آموزش های مهارتی؛ تقویت جایگاه آموزش های مهارتی در بخش های صنعتی، کشاورزی و خدماتی برگزارخواهد شد.

این مسئول تصریح کرد : علاقمندان به شرکت در این همایش علمی تحقیقی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی http://hamayesh.irantvto.ir​ مراجعه نمایند.
جزئیات همایش:
* مهلت ارسال چکیده مقالات: ۱۵  اردیبهشت ماه ۱۳۹۵

* مهلت ارسال مقالات کامل: ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۵

* زمان برگزاری همایش: مردادماه ۱۳۹۵


» معرفی مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان دلفان


 تازه ترین اخبار منطقه را مستقیمأ از طریق ترمینال خبری نسیم دلفان دریافت کنید.
برای عضویت در کانال خبری نسیم دلفان روی تصویر زیر کلیک نمایید.

12

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *