پنجشنبه , ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

ساختمان ایست بازرسی گشور در دلفان با حضور سردار فرماندهی انتظامی لرستان به بهره برداری رسید

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: برای ایجاد امنیت نهادهای مختلفی فعالیت می کنند که پلیس در صف مقدم ایجاد امنیت در هر منطقه قرار دارد…


نسیـــم دلفـان – به گزارش ایرنا ، سردار محمد قنبری در آیین بهره برداری از ساختمان ایست بازرسی گشور شهرستان دلفان ، ایجاد امکانات و تجهیزات مورد نیاز را برای پاسگاههای انتظامی لرستان از اولویت های این نیرو قرار دارد.

وی اظهار داشت : پلیس برای ایجاد امنیت و پیشگیری از وقوع جرم نیازمند یک سری امکانات و تجهیزات است که بایستی در راستای ایجاد آنان تلاش کنیم.

مقام ارشد انتظامی لرستان بیان داشت: ساختمان ایست بازرسی گشور در شهرستان دلفان در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع و در زیربنای ۱۵۰ مترمربع با اعتبار دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال احداث شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دلفان نیز گفت : ایست بازرسی گشور در یکی از حساس ترین نقاط لرستان و در ورودی این استان واقع شده است .
سرهنگ علی نجات کرمی افزود: این پاسگاه در دوران فعالیت خود نقش مهمی در برقراری امنیت و کشف مواد مخدر و کالای قاچاق داشته است.

محمد امرایی بخشدار کاکاوند شهرستان دلفان نیز در این آیین خواستار تاسیس پاسگاه انتظامی در امامزاده ابراهیم (ع) شد و گفت : تاسیس پاسگاه در این امامزاده نقش مهمی در برقراری امنیت منطقه و زایران امامزاده ابراهیم (ع) خواهد داشت.


» سرکوب حمله اراذل و اوباش توسط انتظامی دلفان / فرد متخلف قصد خلع سلاح مأمور را داشت / زخمی شدن یک نفر در این حادثه


تازه ترین اخبار منطقه را مستقیمأ از طریق ترمینال خبری ” نسیـــم دلفـان ” دریافت کنید.

برای عضویت در کانال خبری نسیم دلفان روی تصویر زیر کلیک نمایید.

12

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *