جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

دستور نماینده عالی دولت در دلفان خطاب به بانک ها مبنی بر ضمانت زنجیره ای تسهیلات مسکن

فرماندار دلفان: ضمانت تسهیلات مسکن روستایی باید بصورت زنجیره ای باشد / با مدیرانی که در پرداخت تسهیلات با مردم همکاری نمی‌کنند برخورد جدی خواهد شد.

نسیم دلفان – جلسه شورای اشتغال شهرستان به ریاست فرماندار و با حضور سایر اعضاء در سالن جلسات فرمانداری دلفان برگزار گردید.

اصغر قهرمانی در این جلسه اظهار داشت: در خصوص پرداخت تسهیلات اشتغالزایی امسال نسبت به سالهای قبل کار با جدیت بیشتری در حال انجام است ، مدیران در پرداخت تسهیلات با مردم همکاری کنند در غیر اینصورت با آنها برخورد میشود.

وی با تاکید بر اینکه نظارت ویژه باید صورت گیرد گفت: یک ریال از وام‌های اشتغالزایی نباید در حوزه های دیگر هزینه شود در غیر این صورت تسهیلات برای مردم به بدهی تبدیل میشود.

فرماندار دلفان افزود: تسهیلات باید با نظارت کامل پرداخت شوند و حتما توسط دستگاه های مربوطه مورد بررسی قرار گیرند، قبل از پرداخت راستی آزمایی شوند تا تسهیلات در حوزه هایی هزینه شوند که شغل پایدار ایجاد کند.

وی در ادامه تصریح کرد: با مدیرانی که در مسیر اجرای مصوبات و دستورات دولت همکاری نکنند به طور جدی برخورد خواهد شد ، هیچگونه مماشاتی با بانکها در خصوص ممانعت از پرداخت تسهیلات خصوصا (فرزند آوری، اشتغال، ازدواج و مسکن) نداریم همچنین ضمانت تسهیلات مسکن روستایی باید بصورت زنجیره ای باشد نه سلیقه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *