جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

درخواست مرگبار رابطه نامشروع از زن جوان در نیمه شب چهارشنبه + عکس

جوان ۱۹ساله ای که بامداد روز گذشته به یک زن رهگذر اصرار می کرد تا با وی رابطه نامشروع برقرار کند، وقتی با مقاومت این زن رو به رو شد، او را با وارد آوردن بیش از ۱۵ضربه کارد به قتل رساند اما ساعاتی بعد در چنگ قانون گرفتار شد…


نسیـــم دلفـان – بامداد روز گذشته مردی با پلیس تماس گرفت وگفت: یکی از آشنایانش زن جوانی را در انتهای خیابان پنجتن ۵۵ به قتل رسانده است. در پی اعلام این گزارش، بلافاصله مأموران کلانتری التیمور با راهنمایی فرد تماس گیرنده به جست و جوی جسد مقتول پرداختند تا این که دقایقی بعد جسد زن جوان کنار سنگ بزرگی در میان نخاله های ساختمانی مشاهده شد. مأموران انتظامی با حفظ صحنه حادثه، بلافاصله موضوع را به قاضی ویژه قتل عمد اطلاع دادند و بدین ترتیب، تحقیقات درباره این جنایت هولناک آغاز شد.

درخواست مرگبار رابطه نامشروع از  زن جوان در نیمه شب چهارشنبه + عکس

قاضی سیدجواد حسینی به صورت تلفنی دستوراتی را برای دستگیری متهم مورد ادعای فرد تماس گیرنده صادر کرد و خود نیز عازم محل کشف جسد شد. عقربه های ساعت حدود ۴ بامداد را نشان می داد که مأموران انتظامی، جوان ۱۹ساله ای را که از آشنایان فرد تماس گیرنده بود، دستگیر کردند و این گونه بررسی های قضایی و پلیسی در حضور قاضی حسینی ادامه یافت. خورشید از پشت کوه ها سرک می کشید که متهم به قتل در محل ارتکاب جرم و کنار جسد زن جوان قرار گرفت تا چگونگی وقوع این جنایت هولناک را تشریح کند.

متهم جوان گفت که از ۶ماه قبل به عنوان شاگرد در کارگاه جوشکاری مشغول به کار هستم و از اتاق پشت کارگاه به عنوان خانه مجردی استفاده می کنم.

وی در ادامه روبه قاضی شعبه ۲۱۱ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: تا ساعت ۲۳ شب به همراه استادکارم در مغازه بودیم. شب ها برخی از دوستانم به خانه من می آمدند و موادمخدر مصرف می کردند. امشب (شب حادثه) هم بعد از آن که دوستانم به خانه های خودشان رفتند، من تنها شدم. خوابم نمی برد تا این که حدود ساعت ۲ بامداد به تنهایی بیرون رفتم. مقداری بنگ داشتم، آن را داخل سیگار ریختم تا به قول خودمان، سیگاری بزنم. وقتی بنگ را کشیدم در مغازه را از بیرون قفل کردم تا گشتی در خیابان بزنم. در همین لحظه بود که زیرپل ورودی پنجتن ۵۵، زنی را دیدم که به داخل خیابان پیچید. به سرعت به دنبال آن زن جوان رفتم. به او اصرار می کردم که با من دوست شود تا با هم به مغازه برویم!! و در اتاق مجردی من استراحت کنیم!! ولی او قبول نمی کرد و بدون این که کلامی با من حرف بزند، به مسیرش ادامه می داد. وقتی دیدم به من محل نمی گذارد، خیلی عصبانی شدم. من هم دست بردار نبودم، حدود هزار متر به دنبالش رفتم و همچنان اصرار می کردم تا با من رابطه نامشروع برقرار کند، اما آن زن به خواهر و مادرم توهین کرد. پیله کردم که دنبالم بیاید ولی او گوش نمی کرد، تا این که برای ترساندن او «تیزی» را بیرون کشیدم، چون تحریک شده بودم و حال مساعدی نداشتم، نمی دانم چند ضربه به او زدم. وقتی خون آلود روی زمین افتاد، پیکر نیمه جانش را تا فاصله ۲۰متری از کنار جاده، داخل زمین های کشاورزی کشاندم. آن جا هم با یک سنگ بزرگ ضربه ای به صورتش زدم، سپس داخل کیسه ای که همراهش بود را نگاه کردم و تنها شناسنامه او را برداشتم تا شناسایی نشود و بعد از آن هم به مغازه رفتم، ولی با دیدن دستان خون آلودم، تازه فهمیدم که چه کرده ام، بنابراین در همان حال، موضوع را به صاحبکارم اطلاع دادم و او هم با مأموران تماس گرفت. چاقوی خون آلود را هم روی مبل انداخته بودم که تحویل مأموران دادم.

در پی اعترافات این جوان و بررسی کیسه ای که در فاصله ۱۵متری جسد قرار داشت، مشخص شد داخل آن چند سی دی، عروسک شکسته و شارژ تلفن همراه وجود دارد. بر اساس شناسنامه ای که داخل کیسه برنج ۱۰کیلویی نارنجی رنگ وجود داشت، مقتول «ز. و» نام داشت و متأهل بود .پس از اعترافات متهم در محل وقوع جنایت و با صدور دستوری از سوی قاضی ویژه قتل عمد، جسد این زن ۲۱ساله که چادر، مانتو و مقنعه مشکی به همراه پلیور قهوه ای به تن داشت و لاغراندام بود، برای تعیین هویت و علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت.تحقیقات بیشتر درباره این جنایت هولناک، از سوی کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی همچنان ادامه دارد.


» گزارش های داغ صفحه حوادث را در نسیم دلفان دنبال کنید (اینجا)


tavajoh.gifتازه ترین اخبار منطقه را مستقیمأ از طریق ترمینال خبری ” نسیـــم دلفـان ” دریافت کنید.tavajoh.gif

برای عضویت در کانال خبری نسیم دلفان روی تصویر زیر کلیک نمایید.

12

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *