شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

حکم تخریب یک سالن ورزشی هم‎زمان با بهره‎برداری! / معاوضه سالن ورزشی بانوان دلفان نهایی می شود؟

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان از صدور حکم تخریب برای یک سالن ورزشی این استان هم‎زمان با افتتاح آن خبر داد…


نسیـــم دلفـان – به گزارش خبرگزاری ایسنا ، علی‎یاور عزیزپور در جمع خبرنگاران با ابراز نارضایتی از روند پروژه‎های ورزشی در دست احداث استان، تصریح کرد: در برخی از پروژه‎ها چهار پیمانکار تغییر کرده و همین سبب شده که بیشتر آنها شرایط و پیشرفت فیزیکی مناسبی نداشته باشند.

وی ادامه داد: به‎عنوان مثال یک دهه از کلنگ‎زنی استخر شهرستان پلدختر می‎گذرد اما فقط ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. اعلام کرده‎ام اگر ۱۰ ماه به من وقت بدهند این استخر را به بهره‎برداری می‎رسانم.

عزیزپور با اشاره به موقعیت جغرافیایی نامناسب چند سالن ورزشی در استان اضافه کرد: سالن ورزشی رازان که قرار بود در دهه فجر افتتاح شود، به سبب عبور لوله گاز در نزدیکی آن، شرکت گاز استان حکم تخریبش را گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان افزود: شرکت گاز لرستان اعلام کرده تعهد بدهم که اگر زمانی اتفاقی برای کسی افتاد مسئولیتش با بنده باشد ولی کسی نمی‎تواند خطرات احتمالی آن را تعهد کند.

وی خاطرنشان کرد: آن زمان همه دستگاه‎های اجرایی از جمله شرکت گاز با مکان سالن موافقت کرده‎اند اما الان مخالف شده‌اند و حکم تخریب را گرفته‎اند.

عزیزپور درباره سالن ورزشی شهرستان نورآباد نیز گفت: این سالن شاید بهترین سالن ورزشی استان باشد اما متأسفانه روی یک تپه ساخته شده که امکان آب‎رسانی به آن وجود ندارد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان تأکید کرد: مسئولان باید قبل از احداث این فضاهای ورزشی ابتدا “جانمایی” آن را درنظر می‎گرفتند، الان نمی‎دانیم با این سالن‎ها چکار کنیم.

توضیح نسیم دلفان – سالن ورزشی مورد اشاره مدیر کل ورزش و جوانان استان روی تپه ای در مجاورت پارک باباطاهر شهر نورآباد (خروجی کرمانشاه) احداث شده است.

این سالن با وجود جانمایی عجیب و نامناسب آن ، بنام سالن ورزشی بانوان احداث شده اما هیچگاه برای بانوان استفاده ای نداشت.

چندی پیش در جلسه ای که مسئولین ارشد ورزش و جوانان استان با شهردار نورآباد داشتند ، موضوع معاوضه این سالن با سالن های ورزشی دیگر ادارات از جمله سالن ورزشی شهرداری پیشنهاد گردید اما تاکنون نتیجه ای در بر نداشته است.(اینجا)

آیا معاوضه سالن ورزشی بانوان دلفان نهایی می شود؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *