
چند روز پیش یکی از دانشجویان پیام نور شهرستان دلفان با ارسالی پیامی به این رسانه از مدیریت دانشگاه انتقاد کرد. (برای دیدن این پیام اینجا را کلیک نمایید)
در پی انتشار این پیام انتقادی روابط عمومی دانشگاه پیام نور جوابیه ای به شرح زیر ارسال نمود.
? با سلام و احترام
در خصوص درج انتقاد یکی از دانشجویان محترم دانشگاه پیام نور واحد دلفان در پایگاه خبری نسیم دلفان، موارد زیر به اطلاع همشهریان گرانقدر می رساند؛
۱_ دانشگاه پیام نور واحد دلفان به عنوان بزرگترین مرکز آموزش عالی شهرستان با بیش از ۲۳ سال ارائه خدمت بی دریغ به همشهریان جویای علم و دانش در نهایت خدمت رسانی، این افتخار را داشته و دارد. به این مهم می بالد.
۲- ضمن تقدیر از بذل توجه دانشجوی عزیز، دانشگاه جهت رفاه حال دانشجویان آمادگی دارد که بوفه را حتی بدون اجاره در اختیار بخش خصوصی قرار دهد.
۳_ در خصوص سرویس ایاب و ذهاب، به استحضار عزیزان می رساند، با توجه به بعد مسافت و همچنین نصب نیوجرسی در ورودی شهر باعث شده که رانندگان مسافت زیادتری را برای تردد طی نمایند که درصورت نبود و یا کم بودن مسافر مقرون به صرفه نیست. و هیچ راننده ایی در چنین مواردی حاضر به همکاری نیست. به همین دلیل طبق جلسات متعدد با رانندگان محترم مقرر گردید برای تردد حداقل ۵ نفر مسافر وجود داشته باشد. در خصوص برقراری خط ویژه نیز جلسات متعددی با مسئولان شهری برگزار شده که هنوز منتج به نتیجه نشده است.
۴_ درخصوص نظافت سرویس های بهداشتی, مورد نقد به شدت تکذیب می گردد. زیرا نظافت سرویس های بهداشتی و فضای دانشگاه روزانه و مرتب انجام می گیرد.
ضمن تشکر و قدردانی از دانشجویان گرامی، مشاهده هرگونه کمبود و نقص در مورد بند ۴ را فورأ به مسئولین دانشگاه اطلاع دهند.
✍️دانشگاه پیام نور واحد دلفان