جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جلسه قرارگاه ساماندهی امور جوانان و جوانی جمعیت شهرستان دلفان برگزار شد / پی‌نوشت قابل تامل خطاب به فرماندار

جلسه قرارگاه ساماندهی امور جوانان و جوانی جمعیت شهرستان دلفان به ریاست فرماندار و با حضور سایر اعضاء در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

نسیم دلفان – در این جلسه فرماندار به ظرفیت و جایگاه مهم جوانان در جامعه اشاره کرد و افزود: جوانان ما سرمایه های گرانبهایی هستند و نباید در حق آنان کوتاهی صورت گیرد، جوانان ظرفیت بزرگی برای جامعه ما به حساب می آیند و در خصوص جوانی جمعیت و کسب و کار باید آنان را یاری کرد.

وی اظهار داشت: بانکها و ادارات مربوطه باید نهایت همکاری را با جوانان در خصوص پرداخت تسهیلات (ازدواج، فرزند آوری و اشتغال) داشته و از آنان نیز حمایت کنند.

اصغر قهرمانی ضمن تایید نمودن نقش مهم اداره ورزش و جوانان در جامعه بیان داشت: اداره ورزش و جوانان باید برنامه ریزی های لازم را برای نشاط و شادابی جامعه مخصوصا جوانان داشته باشد، برنامه های بانشاط و مفرح نیاز مبرم برای روح و جسم جوان به شمار می آید.

?#پی‌نوشت – جناب آقای فرماندار! به پیر به پیغمبر جوانان و شهروندان این شهرستان به شدت از دست پاسکاری ها و سنگ اندازی های بانک ها به ستوه آمده اند ، با شعار و جلسه و مصوبات کاغذی مشکل مردم حل نمی شود ، آستین بالا بزنید و در مسیر حل مشکلات مردم یقه ی این بانک ها را به شدت بگیرید ، عملی و انقلابی نه شعارگونه و کاغذی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *