جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جلسه توجیهی کاندیداهای شورای شهر در بخش کاکاوند با حضور مسئولان بخش و کاندیداها

جلسه توجیهی بخشدار کاکاوند، بیگی نیا رئیس دادگاه عمومی بخش ، اعضای هیئت اجرایی و هیئت نظارت و همچنین کاندیداهای ششمین دوره شورای اسلامی شهر هفت چشمه. در سالن جلسات بخشداری کاکاوند برگزار شد.

در این جلسه ابتدا بخشدار کاکاوند ضمن تبریک سال نو سال گفتند انشاالله با تلاش های همه عزیزان انتخاباتی سالم با حضور حداکثری در کنار هم برگزار نماییم
حسینی افزود: با توجه به آمار دقیقی که از جمعیت رای دهنده شهر داریم از همه عزیزان خواهشمندیم که برای جلوگیری از هرگونه کدورت و یا خدای نکرده بی نظمی در برگزاری انتخابات از آوردن افراد فامیل یا آشنا از شهر یا روستاهای اطراف خودداری نمایید.
وی اضافه کرد: کسانی می‌توانند در این انتخابات شورای شهر هفت چشمه شرکت نمایند که حداقل از یک سال پیش در این شهر (هفت چشمه، نصرت آباد، داربید) ساکن بوده باشند.

رییس دادگاه عمومی بخش کاکاوند نیز در سخنانی گفتند: تلاش همه ما در این منطقه بخصوص شهر هفت چشمه برگزاری انتخاباتی سالم می باشد و همه عزیزان را دعوت به حضور حداکثری و برگزاری انتخاباتی سالم می‌نماییم .

بیگی‌نیا در پایان خاطر نشان کرد : ما نیز بعنوان نمایند دستگاه قضا در بخش هیچگونه تخلف و بی‌نظمی را بی جواب نخواهیم گذاشت و با کسی تعارف و اغماضی نداریم ؛ با خاطیان به شدت برخورد خواهیم نمود.

داریوش الفتی نیز بعنوان رئیس هیئت نظارت بر انتخابات ۱۴۰۰ این بخش گفت: ما نیز عزم خود را جرم نموده ایم تا انتخاباتی در خور شأن این مردم برگزار نماییم و با هرگونه بی‌نظمی و بی قانونی مخالف هستیم و برخورد خواهیم نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *