جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

جدیدترین قابلیت “واتس اپ” که خوشحالتان می کند

رونمایی از قابلیت جدید در پاک کردن پیام های واتس اپ

در واتس اپ کاربران تنها یک ساعت فرصت داشتند تا پیام ارسال شده را هم برای خود و هم مخاطب پاک کنند اما این محدودیت برداشته می شود.


یکی از معایب واتس‌اپ از نظر بسیاری از کاربران، عدم امکان حذف پیام‌های ارسال شده برای دیگران بعد از گذشت یک ساعت از زمان ارسال آنها است. اما ظاهرا این پیامرسان قصد دارد این مشکل را برای همیشه حل کند.

در حال حاضر کاربران پس از ارسال هر پیامی در واتس‌اپ، در صورت پشیمان شدن از ارسال آن پیام، تنها یک ساعت زمان دارند تا پیام ارسال شده را هم برای خودشان و هم برای مخاطب دریافت کننده آن، حذف کنند. بسیاری از کاربران از وجود چنین محدودیت زمانی شکایت دارند و تمایل دارند محدودیت زمانی یک ساعت برداشته شود.

بر اساس اطلاعات فاش شده از سوی وب‌سایت WABetaInfo
واتس‌اپ روی برداشتن این محدودیت زمانی کار می‌کند تا کاربران بتوانند به راحتی پیام‌های جدید و قدیمی ارسال شده را برای خود و کاربر دریافت‌کننده به راحتی حذف کنند.

گفتنی است این بازه زمانی که اکنون یک ساعت در نظر گرفته شده است، پیشتر تنها ۸ دقیقه بود، اما توسعه‌دهندگان زمان آن را به یک ساعت افزایش دادند. اکنون به نظر می‌رسد که این بازه زمانی ممکن است مجددا در نسخه بعدی واتس‌اپ تغییر کند. داده‌های وب‌سایت WABetaInfo می‌گوید در تغییرات جدید کاربران می‌توانند پیامی را که مثلا سه ماه قبل ارسال کرده بودند را حذف کنند.

هنوز تاریخ انتشار این قابلیت مشخص نشده و حتی جزئیات آن نیز به صورت رسمی از سوی این پیام‌رسان اطلاع‌رسانی نشده است. البته این احتمال نیز وجود دارد که توسعه‌دهندگان تمایل داشته باشند بازه زمانی یک ساعت را به شکل‌های مختلفی nv بازه‌های زمانی مختلف مورد بررسی و آزمایش قرار دهند. حتی اگر این ویژگی به صورت آزمایشی فعال شود، ممکن است فقط پیام‌هایی که پس از به‌روزرسانی ارسال می‌شوند، واجد شرایط حذف باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *