جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تنها ۴۷ روستای دلفان ازنعمت گاز طبیعی بهره مند است

سرپرست فرمانداری شهرستان دلفان گفت : از ۴۴۴ روستای این شهرستان تنها ۴۷ روستای آن از نعمت گاز طبیعی بهره مند است…


نسیـــم دلفـان – جعفر طولابی در گفت و گو با ایرنا افزود: شهرستان دلفان یک منطقه کوهستانی است که گازرسانی به روستاهای آن از خواسته های اساسی مردم است و نقش مهمی در آسایش مردم و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها ، قطع درختان و استفاده مردم از سوخت ارزان طبیعی دارد.

وی اظهار داشت : در سال جاری ۳۳ روستای شهرستان دلفان از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد که با بهره برداری از این تعداد روستاهای بهره مند از گاز طبیعی در این شهرستان به ۸۰ روستا می رسد.

این مسئول اظهار داشت : بر اساس اعلام شرکت گاز شهرستان دلفان از ۴۲۰ روستای این شهرستان ۲۰۰ روستا شرایط لازم را جهت گازرسانی دارند که امیدواریم با توجه به اینکه این شهرستان از لحاظ وضعیت گازرسانی روستایی پایین تر از درصد استانی است توجه ویژه ای به این شهرستان داشته باشند.

وی ادامه داد : اداره گاز شهرستان دلفان علاوه بر طرح های نیمه تمام ۵۰ روستا جهت تخصیص اعتبار از محل اعتبارات سال ۹۴ پیشنهاد داده که امیدواریم اعتبار لازم را با توجه به اولویت به آنان تخصیص دهند.

در شهرستان دلفان ۲۵ هزار و ۳۰۰ مشترک گاز طبیعی وجود دارد.

یک نظر

  1. باسلام و احترام
    ازتون خواهش میکنم روستای سرخانجوب علیا را در اولویت قرار بدهید روستای هستیم در حدود ۲۵۰خانوار وجمعیتی بالغ بر ۱۰۰۰نفر ولی هنوز از نعمت گاز برخوردار نیستیم دهیار وشورای روستا تلاش فراوانی نموده اند ازشون تشکر میکنیم و میدانم بودجه مناسب نیس وگرنه مسولین دریغ نمیکردن خواهش میکنم به این روستا بیشتر توجه بشه باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *