جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تراکتورهای پر دردسر در دلفان / مسئولان امر چرا شفاف سازی نمی‌کنند؟

حواشی تراکتورهای پر بحث در دلفان پایان ندارد / مسئولان امر چرا شفاف سازی نمی‌کنند؟؟؟

نسیم دلفان – سهمیه واگذاری تراکتور و همچنین تسهیلات کشاورزی و دامداری در بحث اشتغالزایی (با اعداد و رقم های قابل توجه) همیشه در شهرستان‌های سلسله و دلفان به ویژه در دلفان با حرف و حدیث های فراوانی همراه بوده است اما در این دوره حواشی و حرف و حدیث ها از هر زمان دیگری افزون بوده تا جایی که در محافل حقیقی و مجازی به شدت مورد بحث قرار گرفته است.

چرا ریاست جهاد کشاورزی دلفان و همچنین کمیته مکانیزاسیون شهرستان برای پایان دادن به این حواشی ؛ لیست دریافت کنندگان این تراکتورها و تسهیلات را منتشر نمی‌کنند؟

بارها و بارها رهبر معظم انقلاب بر شفافیت و پاسخگویی مسئولان تاکید داشته‌اند ؛ چرا به این فرمان صریح رهبری گردن نمی‌نهید؟

برابر شنیده‌ها سهمیه تراکتور در دلفان حدود ۴۰ تا ۴۵ دستگاه می‌باشد که تاکنون نصف این سهمیه تخصیص یافته و باید کاملا روشن و شفاف مشخص شود که
?? این تراکتورها به چه کسانی واگذار گردیده و آیا شرایط دریافت را طبق ضوابط داشته‌اند یا خیر؟
?? آیا دریافت کنندگان این تراکتورها و همچنین تسهیلات در لیست نوبت واگذاری‌ از قبل بوده‌اند و اینکه طبق میزان انتظار آیا نوبت‌شان بوده است یا خیر؟؟؟

اینها بحث های پر حاشیه‌ای است که این روزها در میان همشهریان بالا گرفته و لازم است مسئولان امر خیلی شفاف پاسخ داده و مستندات را منتشر نمایند.

رسانه‌های شهرستان بعنوان نمایندگان افکار عمومی جامعه مصرانه تقاضا داریم ارگان‌های نظارتی و همچنین فرمانداری شهرستان به موضوع ورود کرده و دستور دهند ریاست جهاد کشاورزی و کمیته مکانیزاسیون شهرستان‌ شفاف سازی نموده و لیست های واگذاری را منتشر نمایند.

?رسانه های مستقل شهرستان بر مطالبه‌ی بحق مردم پافشاری خواهند کرد و یک‌ قدم از موضع خود کوتاه نخواهند آمد.

ما منتظر پاسخگویی شفاف مسئولان امر هستیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *