جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

باز هم مصادره عملکردهای دیگران توسط نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس یازدهم

کشف معدن مس در دلفان بهانه دیگری برای نماینده مجلس شد تا همچنان به روند مصادره عملکردهای دیگران ادامه دهد.

نسیم دلفان – چرا نماینده مردم سلسله و دلفان بیش از آنکه به فکر عملکرد واقعی خود باشد به فکر عملکردسازی و مصادره اقدامات دیگران است؟

از زمان آغاز مجلس یازدهم و جلوس نماینده فعلی بر کرسی مجلس ، هر هفته و هر ماه شاهد مصادره عملکردهای دیگران و یا عملکردهای دولتی بنام نماینده بوده ایم ، عملکردهایی که گاهأ کوچکترین نقشی در ایجاد آن نداشته است! هر چند ماه یکبار هم با نصب بنرهایی در سطح شهر ریز و درشت اقدامات دولت را بنام خود مصادره کرده است و یک لیوان آب هم روی آن

البته برای مردم هم کاملأ روشن و واضح است کسی که از همان ابتدا با تاکتیک مصادره عملکردهای دیگران کار خود را شروع کرد نشان میدهد چیزی در چنته ندارد که اگر داشت دست به این مصادره ها نمیزد!!!

تازه ترین مصادره جناب نماینده ، که اولین آن نبوده و آخرین هم نخواهد بود “خبر مصادره کشف معادن مس در لرستان (شهرستان دلفان) می باشد”

» وی در خبری که روز گذشته منتشر شد بیان کرده است که :
پس از پیگیری‌های گسترده از وزارت صمت و تاکیدات بسیار بر ضرورت بررسی، اکتشاف منابع زیرزمینی فلزات و مواد معدنی جهت ایجاد اشتغال و توسعه در مناطق محروم دلفان و سلسله، منابع گسترده‌ای از مواد معدنی و فلزات در این مناطق کشف شد.
این نماینده مجلس افزود: در یک مورد از این کشفیات، منابع عظیم مس به مساحت ۲ هزار هکتار در منطقه محروم دلفان کشف شد که این موضوع می‌تواند دلفان محروم و لرستان را متحول کند و ارزش افزوده بسیار خوبی برای کشور داشته باشد.

تصویر زیر به تاریخ ۲۱ فروردین ماه سال جاری یعنی ۱۴۰۲ مربوط به سخنان نماینده فعلی مجلس می باشد.

.

جالب اینکه دقیقأ همین خبر در تاریخ چهارم مهرماه سال ۹۸ در خبرگزاری تسنیم از زبان نماینده سابق سلسله و دلفان بیان شد و وزارت صمت نیز وجود این منابع معدنی در دلفان را تایید کردند.

به تصویر زیر دقت کنید “کشف معادن مس در دلفان” مربوط به خبرگزاری تسنیم “به تاریخ چهارم مهر ماه سال ۹۸ در گفتگو با نماینده سابق مردم سلسله و دلفان …

حال چرا این مسئول محترم (نماینده فعلی) دست از مصادره بر نمیدارد و سعی می کند هر آنچه پیش از او بوده و یا هر آنچه دولت و نظام انجام میدهند را بنام خود تمام کند کاملأ روشن است و بر کسی پوشیده نیست هر چه به انتخابات آتی مجلس نزدیک تر می شویم تعداد این مصادره ها توسط ایشان و تیم رسانه ای وی بیشتر و بیشتر می شود که البته این نوع روش تبلیغاتی و عملکردسازی به طور حتم راه به جایی نخواهد برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *