پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳

در پی تجمع اعتراضی کارگران شرکت پرشین گرانیت دلفان / بازدید فرماندار از این کارخانه و پیگیری مشکلات شرکت

در پی تجمع اعتراضی کارگران شرکت پرشین گرانیت دلفان بعلت تعطیل شدن این کارخانه که صبح امروز در مقابل فرمانداری این شهرستان انجام گرفت ، فرماندار دلفان به همراه معاون عمرانی فرمانداری، مدیران ادارات برق و تعاون، کار و رفاه اجتماعی ظهر امروز از کارخانه سنگ بری پرشین گرانیت بازدید نمودند.

در این بازدید مشکلات این کارخانه مورد بررسی قرار گرفت و فرماندار دلفان عنوان کرد: این کارخانه از واحدهای صنعتی فعال در این شهرستان است و نباید بخاطر مشکلات پیش پا افتاده تعطیل شود.

اصغر قهرمانی همچنین افزود: با توجه به اینکه تعداد ۵۲ نفر در این کارخانه مشغول به کار هستند بدون شک دایر بودن آن برای شهرستان مفید واقع خواهد شد و ما قطعا تمام تلاش خود را در جهت مرتفع نمودن مشکلات این واحد صنعتی خواهیم نمود.

?توضیح اینکه – کارخانه پرشین گرانیت دلفان ۵۲ کارگر دارد و گفته می شود به خاطر کم توجهی مسئولان شهرستان به مشکلات آن و هزینه‌های سرسام‌آور تولید، بالا رفتن هزینه‌های گاز و برق و همچنین افزایش شدید بیمه کارگران تعطیل شد و امروز کارگران با تجمع مقابل فرمانداری شهرستان دلفان خواستار حل مشکلات کارخانه و از سرگیری فعالیت آن شدند.

این کارخانه برای بیش از ۵۰ نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد کرده و حدود ۲۰۰ نفر نیز بصورت غیر مستقیم با کارخانه پرشین گرانیت دلفان همکاری دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *