جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بازدید سرزده از نانوایی های شهرستان انجام می شود

فرماندار دلفان گفت: واحدهای نانوایی سطح این شهرستان به صورت سرزده مورد بازدید قرار می گیرند.

نسیم دلفان – به گزارش خبرنگار پایگاه خبری سفیر لرستان ، “اصغر قهرمانی” در جلسه شورای آرد و نان شهرستان دلفان بر نظارت مستمر برنانوایی های سطح این شهرستان تاکید واظهار کرد: گشت مشترک جهت سرکشی از نانوایی ها برای بازرسی میدانی از این واحدها در اسرع وقت تشکیل می شود.

وی با بیان این که نظارت بر فعالیت نانوایی ها و کیفیت نان در شهرستان دلفان تشدید می شود، افزود: تمام نانوایی ها باید از لحاظ بهداشتی، ساعت کار و کیفیت پخت مورد تأیید باشند و کسانی که این موارد را رعایت نکنند با آنها به شدت برخورد می شود.

فرماندار دلفان گفت: بهبود کمی و کیفی پخت نان مطالبه مردم این شهرستان است و نظارت و بازرسی های مستمر از فعالیت های واحدهای نانوایی باید اثر بخش و دربین مردم ملموس باشد.

وی نظارت مستمر بر واحدهای عرضه کننده نان را یکی از بهترین راهکارها برای افزایش کیفیت این کالای اساسی در شهرستان دانست و افزود: برای رعایت حقوق مردم عملکرد نانوایی ها با دقت رصد و کنترل و در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی با متخلفان برخورد قانونی می شود.

قهرمانی با بیان این که نانوایی های شهرستان دلفان ملزم به عرضه نان با کیفیت به مردم هستند گفت:همه ی نانوایی ها موظف به نصب تابلو در ورودی محل کار خود هستندو در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی از جمله عرضه نان بی کیفیت و خام فروشی و رعایت نکردن ساعات پخت برخورد قانونی می شود زیرا مردم نباید به خاطر تهیه نان در تنگنا و مضیقه قرار گیرند.

فرماندار شهرستان دلفان گفت:آمار دقیق ساکنان شهر و روستاها طبق لیستی جهت سهمیه آرد آنان به فرمانداری تحویل داده شود تا خدایی ناکرده حقی از کسی ضایع نشود و مردم برای تهیه نان به مضیقه و سختی نیفتند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *