جمعه , ۱۹ خرداد ۱۴۰۲

اگر در حوادث طبیعی ، ساختمان کسی دچار حادثه شد چه باید بکند؟

ابلاغ دستور العمل صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان

مدیر امور اقتصادی و دارایی لرستان:
» دستور العمل نحوه رسیدگی و پرداخت خسارات مالی، موضوع تبصره ماده (۹) آئین نامه اجرایی قانون موضوع بیمه حوادث طبیعی ساختمان به دستگاه‌های حاکمیتی در استان لرستان ابلاغ شد.
» طبق این دستورالعمل در صورت بروز خسارات ناشی از حوادث طبیعی شامل سیل، زلزله و … به واحدهای ساختمانی با کاربری مسکونی که دارای انشعاب قانونی برق برای مصارف خانگی می باشند، جبران خسارت صورت می‌گیرد.
» بر اساس این دستورالعمل نمایندگان صندوق بیمه حوادث طبیعی ساختمان، با اعلام استانداری لرستان به محل مراجعه و با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و اداره کل امور اقتصادی و دارایی، خسارات وارده را بررسی و ارزیابی می کنند.
» بعد از بررسی و ارزیابی‌های صورت گرفته، مبالغ تعیین شده به مالکان واحد‌های مزبور جهت جبران خسارات ساختمانی وارده، با رعایت حداکثر تعهد مقرر در آیین نامه اجرایی مربوطه، تعلق خواهد می‌گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *