پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳

اولویت جذب نیرو در آموزش و پرورش دانشگاه فرهنگیان است

مدیر کل دفتر وزارتی آموزش و پرورش اولویت اصلی تامین نیروی انسانی را جذب از طریق دانشگاه فرهنگیان دانست…


نسیـــم دلفـان – محمدفاضل مدیر کل دفتر وزارتی آموزش و پرورش در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص تامین نیروی انسانی این وزارتخانه در سال تحصیلی آینده گفت: در این راستا همایش سالانه ای در جهت فعالیت های جاری برای ورود به سال تحصیلی آینده برگزار شد و از عمده ترین مسائل مطرح شده در این برنامه تامین نیروی انسانی بود.
فاضل با بیان اینکه امسال اولین گروه از دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان در مدارس حاضر می شوند؛ افزود : عمده ترین مسیر جذب نیرو برای سال تحصیلی پیش رو، این دانشگاه و هم چنین گروهی هستند که سال گذشته در آزمون استخدامی پذیرفته شده اند.
وی ادامه داد: البته افرادی که در آزمون استخدامی سال گذشته پذیرفته شده اند باید پس از گذراندن دوره های تکمیلی در دانشگاه فرهنگیان و قبول شدن در آزمون پس از اتمام دوره ، وارد مدارس شوند.
فاضل بیان کرد: در این دوره ۱۳ هزار نفر از دانشگاه فرهنگیان و قریب به پنج هزار نفر نیز از آزمون استخدامی سال گذشته به حرفه معلمی مشغول خواهند شد.
وی هم چنین در خصوص آزمون پایان دوره برای پذیرفته شدگان آزمون استخدامی گفت: افرادی که در آزمون پذیرفته شده اند آمادگی اولیه علمی را دارند و دوره های برگزارشده در دانشگاه فرهنگیان به تکمیل آموزش در خصوص  شیوه های تدریس و حضور در کلاس می پردازد و امیدوارم تمامی داوطلبان آزمون را با موفقیت بگذرانند.
مدیر کل دفتر وزارتی آموزش و پرورش در خصوص تامین نیرو در بخش های مختلف نیز تصریح کرد: اولویت اصلی آموزش و پرورش ساماندهی نیروی انسانی برای کلاس های درس است البته تامین نیرو در سایر بخش ها نیز ضروری است و در صورت وجود امکانات لازم محقق می شود.


tavajoh.gif هر ماه یک مسابقه و شش برنده در ترمینال خبری نسیم نسیم (اینجا)tavajoh.gif

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *