جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

انتقاد فرماندار دلفان در جلسه شورای اداری از مدیریت منابع طبیعی استان لرستان

جلسه شورای اداری شهرستان دلفان با حضور مسئولان شهرستان و استان از جمله معاون سیاسی استانداری لرستان و مدیران همراه برگزار شد.

فرماندار دلفان در این جلسه ضمن خیر مقدم به مهمانان ، هفته شوراها و هفته معلم را تبریک گفت و افزود: شهرستان دلفان از لحاظ موقعیت جغرافیایی بسیار موقعیت حساسی دارد، دلفان دروازه ورودی شرق استان لرستان به غرب کشور است، اهمیت این موضوع می طلبد دستگاه انتظامی در این شهرستان ارتقا پیدا کند.

وی اظهار داشت: با توجه به وسعت شهرستان و تعداد حدود ۵۰۰ روستای دارای سکنه و ثابت، می طلبد دستگاه انتظامی در این شهرستان تقویت یابد. نباید قصور و کم کاری از جانب ما باعث بروز حوادث جبران ناپذیر در شهرستان گردد.

اصغر قهرمانی بیان داشت: ایجاد پاسگاه حفاظتی منابع طبیعی ای که از سوی شهرستان تامین اعتبار گردیده بود، متاسفانه هنوز از جانب مدیریت منابع طبیعی استان تاکنون اقدامی در جهت ساخت این پاسگاه حفاظتی انجام نشده و به تعهدات خود در این خصوص عمل نکرده است، هرچند ساخت این پاسگاه حفاظتی می تواند کمک شایانی در جهت حفاظت از منابع طبیعی در شهرستان دلفان داشته باشد.

وی تصریح کرد: پروژه سد تاج امیر تاکنون پیشرفت قابل قبولی داشته و روند ساخت آن رضایت‌ بخش است، انشاالله به زودی شاهد آبگیری این سد مهم خواهیم بود، بهره برداری از این سد می‌تواند هم در بحث آب شرب و هم در تامین آب کشاورزی در برخی از روستاهای ما بسیار موثر باشد، ضمن اینکه ایستگاه پمپاژ اسماعیل آباد نیز از دیگر مطالبات مردم این شهرستان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *