جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

امام جمعه: ارتقای مرکز آموزش عالی دلفان ضروری است

امام جمعه نورآباد دلفان گفت: بسیاری از مراکز آموزش عالی پس از مدتی به دانشکده و دانشگاه ارتقا یافته‌اند اما این مهم باوجود ضرورتی که دارد تاکنون در خصوص مرکز این شهرستان تحقق نیافته است.

نسیم دلفان – به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام یوسف خانی در نشست با جمعی از نخبگان دلفان افزود: از ظرفیت و پتانسیل های آموزش عالی برای توسعه منطقه به خوبی استفاده نشده است.

وی ادامه داد: مرکز آموزش عالی دلفان همچنان در یک مکان استیجاری قرار دارد و تنها در ۲ رشته تحصیلی مقطع کارشناسی دانشجو می پذیرد در حالیکه باید نسبت به صدور مجوز برای رشته های بیشتر و البته متناسب با ظرفیت های منطقه اقدام شود تا دانشجویان پس از اتمام تحصیل، مشکل کمتری برای کاریابی داشته باشند.

وی اظهار داشت: شهرستان دلفان در مسیر ارتباطی غرب و شمال غرب به جنوب کشور و در میان استان های لرستان، همدان و کرمانشاه واقع شده است و مرکز آموزش عالی آن می تواند با ارتقای درجه آموزشی، در جذب دانشجویان بیشتر موفق باشد.

امام جمعه نورآباد دلفان خواستار توجه ویژه برای توسعه رشته های تحصیلی و تخصیص اعتبار به منظور ساخت ساختمان اداری، آموزشی و خوابگاهی مرکز آمورش عالی شهرستان شد و گفت: فعالیت تشکل های دانشجویی برای مطالبه گری نیاز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *