سه شنبه , ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

استاندار محترم لرستان ، مردم را از دست بانک ها نجات دهید

در حال حاضر مردم در بدترین شرایط اقتصادی بسر می برند، نبود درآمد کافی، افزایش قیمت ها، نبود شغل پایدار یعنی بدترین شرایط اقتصادی که مردم با آن درگیر هستند، در این اوضاع بانک ها بدون درک شرایط موجود فقط به دنبال جمع آوری پول هستند ، بانک های شهرستان دلفان خود را از مردم جدا دانسته و برای فشار بر مردم از راه های گوناگون استفاده می کنند، از دادن پرونده های مردم به وکلا گرفته تا بکارگیری تلفنچی برای تماس های مکرر و استفاده از پیامک های پی در پی بدجوری بر روی اعصاب مردم رژه می روند و زندگی روزمره مردم را تحت تأثیر قرار دادند.

چه کسی می تواند قبول کند که کسی پول دارد ولی قسط نمی دهد، چرا بانک ها شرایط را درک نمی کنند و تا مرحله تهدید هم پیش می روند،
یکی از همین افراد که حسابش بخاطر ضمانت یک نفر دیگر توسط بانک مسدود شده با گلایه از عملکرد یکی از مدیران بانک های سطح شهر نورآباد می گوید فرد بدهکار را از دورترین روستا به بانک آوردیم ، پیرمردی کشاورز که صداقت در تمام وجودش موج می زند، مدیر بانک تمام وام دریافتی را از این پیرمرد طلب کرد ولی پیرمرد کشاورز با صداقت می گوید در این روزها کشاورزی که نیست، درامد دیگری هم که ندارم لااقل نصف و نیمه ای بکنید و حساب ضامنم را باز کنید ولی امان از مدیر بانک که غیر از تسویه کامل همه تسهیلات به هیچ چیز دیگری راضی نشد و پیرمرد کشاورز هم که حتی راضی به رفتن به زندان بود تا حساب ضامن باز شود فقط با شرمساری از بانک خارج شد.

این فقط یک نمونه از صدها مشکلی است که این روزها بانک برای مردم درست می کنند.
بانک هایی که بدون توجه به اخطار های فرماندار، استاندار و حتی رئیس جمهور فقط منافع بانک را در نظر گرفته و در بیشتر مواقع هم با لحن های تحقیر آمیز با مردم حرف می زنند .

یک نمونه‌ی از آن دستور امهال تسهیلات سیل‌زدگان در استان لرستان بود که در جریان سفر رئیس‌جمهور صادر شد اما بانک ها بر این باور هستند که رئیس جمهور چیزی گفت و رفت و اتفاقا این روزها بیشتر ناراضی ها از بانک‌ها کسانی هستند که از این تسهیلات استفاده کردند و الان ندارند تا پرداخت کنند.

رسانه های شهرستان دلفان هم چندین بار است که از استاندار محترم درخواست شفافیت این موضوع را دارند ولی متأسفانه هنوز از جانب استاندار توضیحات لازم بیان نشده است.

رسانه های شهرستان دلفان برای چندمین بار درخواست دارند که آیا تسهیلات سیل‌زدگان امهال شدند یا بقول بانکی ها رئیس جمهور حرفی گفت و رفت؟؟ / پیام دلفان


» سایر یادداشت های ارسالی را مطالعه کنید (اینجا / کلیک نمایید)

» تازه ترین خبرهای “صفحه اجتماعی – اقتصادی” نسیم دلفان را دنبال کنید (اینجا / کلیک نمایید)


Skill
50%

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *