جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

ادارات دولتی و مدارس استان لرستان فردا با تأخیر شروع به‌کار می‌کنند

به دلیل برودت هوا و یخ‌زدگی معابر جزئیات فعالیت ادارات دولتی و مدارس استان اعلام شد.

نسیم دلفان – حمید کشکولی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت ادارات استان در روز شنبه دوم بهمن‌ماه اظهار داشت: در راستای اجرای مصوبه ستاد مدیریت بحران استان به دلیل برودت زیاد هوای شهرستان‌های تابعه، یخ زدگی معابر و به منظور صرف‌جویی در مصرف انرژی، شروع ساعت کار اداری تمامی دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی فردا دوم بهمن‌ماه از ساعت ۹ صبح خواهد بود.

سید عیسی سهرابی سرپرست آموزش و پرورش نیز در رابطه با فعالیت آموزشی مدارس افزود: فعالیت آموزشی مدارس نوبت صبح دوره ابتدایی و متوسطه اول شهرستان خرم آباد شنبه ۲ بهمن با یک ساعت تاخیر از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

وی افزود: در شهرستان چگنی، شهرستان سلسله و منطقه پاپی تمامی مدارس مقاطع مختلف تحصیلی در نوبت صبح با یک ساعت تاخیر از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

سرپرست آموزش و پرورش استان لرستان عنوان کرد: در شهرستان الیگودرز آموزش حضوری در تمام مدارس نوبت صبح و عصر روستایی لغو و فعالیت آموزشی در بستر شبکه شاد انجام می‌گیرد همچنین فعالیت آموزشی تمامی مدارس نوبت صبح شهری با یک ساعت تاخیر از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: در شهرستان ازنا تمامی مدارس ابتدایی، متوسطه اول و هنرستان‌ها در نوبت صبح با یک ساعت تأخیر از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

سهرابی با اشاره به فعالیت آموزشی مدارس شهرستان دلفان گفت: آموزش حضوری در تمامی مدارس مقاطع تحصیلی روستایی شهرستان دلفان لغو و آموزش از طریق شبکه شاد انجام می‌گیرد و مدارس شهری دوره ابتدایی و متوسطه اول و متوسطه دوم نوبت صبح با یک ساعت تاخیر از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *