پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳

آیا جانبداری رسانه های غیر دولتی در انتخابات ممنوع است؟؟؟

برخی دوستان (طرفداران کاندیداهای دولت) چندین روز است پیاپی با گذاشتن پیام ، اظهار می دارند که رسانه ها و سایت های خبری حق ندارند از یک جناح جانبداری کنند و باید بی طرف باشند؟؟؟

? در پاسخ به این دوستان عزیز:

آیا این ممنوعیت که می فرمایید فقط برای رسانه های مخالف دولت است؟ چرا رسانه های دیگر که شب و روز با سخن پراکنی و خبرهای دروغ به این و آن تهمت می زنند و سعی در سرپوش گذاشتن عملکرد صفر دولت دارند و همچنین سعی می کنند مردم را از دانستن حقیقت منع کنند ، آزاد هستند اما رسانه های مخالف دولت حق ندارند روشنگری کنند؟؟؟

این حق که شما از آن سخن می گویید و تکلیف را برای مطبوعات و رسانه ها روشن می کند از کجا می آید؟ آیا غیر از این است که قانون آن را تعیین می کند؟

? جهت اطلاع عرض می کنم ، برابر قانون مطبوعات مصوب مجلس شورای اسلامی و حتی در تمام دنیا ، رسانه های غیر دولتی در بیان مطالب و روشنگری اذهان عمومی و حتی جانبداری از یک جناح خاص آزادند و هیچ کس حتی مسئولین دولتی و قضایی حق ندارند رسانه های آزاد را در این مورد سرزنش نمایند.

جالب اینکه رسانه های دولتی که قانونأ از جانبداری در انتخابات ممنوع هستند اکنون آزادانه از جناح خاص خود دفاع می کنند و کسی آنها را منع نمی کند اما رسانه های غیر دولتی (مخالف کاندید دولت) باید به جرم مخالفت و روشن گری اذهان عمومی مورد سرزنش قرار گیرند!!!

? امیدواریم اندکی تحمل شنیدن حرف مخالف را هم داشته باشیم نه مانند رییس جمهور وسط مناظره اجازه بیان حقابق را هم ندهد و بپرد وسط حرف های نفر مقابل

دوستان عزیزی که پیاپی ما را از جانبداری یا بیان حقایق منع می کنید ؛ لطفأ تمرین کنید تا حرف مخالف را هم بشنوید هرچند باب میلتان نباشد.

ـــــــــــــــــــــــــــــــ

کانال خبری نسیم دلفان بصوت ۲۴ ساعته و آنلاین جدیترین و داغ ترین خبرها را در اختیار شما قرار خواهد داد.

برای پیوستن به کانال خبری ما لطفأ روی تصویر زیر کلیک نمایید.

12

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *