شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

آزادی تعدادی از زندانیان لرستان همزمان با سراسر کشور بمناسبت سومین سالکرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی

۱۸۱ زندانی جرائم غیرعمد استان لرستان از ابتدای امسال تاکنون با کمک ستاد دیه و خیرین آزاد شده اند…

نسیم دلفان – یاراله کاکولوند معاون قضایی دادگستری استان لرستان در مراسم آزادی زندانیان جرایم غیر عمد بمناسبت سومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این مسئله که همزمان در سراسر کشور و با دستور رییس قوه قضاییه بصورت ویدیو کنفرانس از شهر کرمان صادر گردیده با همت ستاد دیه استان و اداره کل زندان های لرستان انجام کرفت.

وی خاطرنشان کرد: در لرستان نیز از ابتدای دی‌ماه تا امروز ۶۳ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان با بدهی ۱۵ میلیارد تومان آزاد شدند.

معاون قضایی و توسعه حل اختلاف دادگستری لرستان با اشاره به آزادی ۱۸۱ زندانی جرائم غیرعمد استان از ابتدای امسال تاکنون، تصریح کرد: مجموع بدهی این تعداد زندانی بیش از ۴۰ میلیارد تومان بود که توسط ستاد دیه و خیرین زمینه آزادی آن‌ها فراهم شد.

کاکولوند بیان داشت: در حال حاضر ۱۳۰ زندانی به واسطه بدهی مالی در حدود ۳۰ میلیارد تومان در زندان‌های استان هستند که چشم‌انتظار کمک خیرین برای آزادی از زندان می‌باشند.

وی گفت: شعب حل اختلاف زندان ها آمادگی حل و فصل مشکلات و دعاوی زندانیان را دارند و آنها میتوانند برای تسهیل مشکلات خود به این شعب مراجعه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *