پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳

آتش گرفتن کامیون باری و دو انفجار پی در پی نمیه شب گذشته مردم الشتر را وحشت زده کرد

بامداد امروز یک کامیون سوزوکی که بیش از حد مجاز بار کاه حمل می‌کرد، باعث ایجاد آتش‌سوزی مهیب در الشتر شد…


نسیـــم دلفـان – به گزارش پایگاه خبری یافته، یک کامیون که ارتفاع بار آن ۲ متر بالاتر از اتاقک حمل بار بود هنگام عبور از خیابان احمدی پور(نبش تربیت بدنی) در شهر الشتر با کابل برق برخورد کرد و باعث آتش‌سوزی مهیب شد.

در این حادثه که حدود ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد امروز اتفاق افتاد پس از جرقه کابل‌ها و آتش گرفتن بار کامیون، راننده از خودرو بیرون آمد و جان خود را نجات داد اما بار کامیون به درون خیابان ریخت و شعله‌ور شد.
به گزارش خبرنگار یافته، دامنه آتش که حدود ۶ متر ارتفاع داشت تا درب منازل مجاور کشیده شد و آن‌ها نیز در معرض آتش قرار گرفتند. آتش ایجاد شده همانند سدی جلوی درب منازل را گرفته و از خروج ساکنان این خانه‌‌ها جلوگیری می‌کرد.
 در این بین کامیون ۲ بار نیز منفجر شد. سرانجام با کمک مردم و حضور آتش‌نشانی با تاخیر زیاد در محل وقوع حریق، به هر زحمتی بود آتش را پس از ۲ ساعت خاموش کردند.
این در حالی بود که وقوع این حادثه باعث ایجاد وحشت شدید بین سکنه خیابان شد و خواب شبانگاهی را از مرد و زن و پیر و جوان گرفت.
در پی این حادثه، حال یک زن باردار وخیم گزارش شد و به اورژانس منتقل گردید. همچنین راننده کامیون نیز که دچار جراحات و سوختگی شد، به بیمارستان منتقل گردید.
متاسفانه سهل‌انگاری و تخلف برخی، گاه باعث ایجاد دردسر برای همه مردم می‌شود. به جاست با افراد سهل‌انگار و بی‌توجه به حقوق اجتماعی، برخوردهای قاطع‌تری در لرستان صورت گیرد تا کمتر شاهد وقوع این‌گونه حوادث باشیم.


» گزارش های داغ صفحه حوادث را در نسیم دلفان دنبال کنید (اینجا)


تازه ترین اخبار منطقه را مستقیمأ از طریق ترمینال خبری ” نسیـــم دلفـان ” دریافت کنید.

برای عضویت در کانال خبری نسیم دلفان روی تصویر زیر کلیک نمایید.

12

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *