جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

پردرآمدترین بازیگر زن معرفی شد +عکس

جنیفر لارنس برای دومین سال پیاپی به عنوان پردرآمدترین بازیگر زن دنیا معرفی شد.
پردرآمدترین بازیگر زن معرفی شد +عکس

برابر با فهرست جدید مجله فوربس درمورد پردرآمدترین بازیگران زن دنیا، جنیفر لارنس در فاصله ۱ ژوئن ۲۰۱۵ تا ۱ ژوئن ۲۰۱۶ حدود ۴۶ میلیون دلار درآمد داشته است.
او در این مدت در آخرین فیلم مجموعه سینمایی “عطش مبارزه” و فیلم نامزد اسکار “جوی” بازی کرد. لارنس سال گذشته نیز با ۵۲ میلیون دلار صدرنشین این فهرست بود.
در تازه‌ترین فهرست پردرآمدترین بازیگران زن دنیا، جای ملیسا مکارتی و اسکارلت جوهانسن عوض شده است. مکارتی که سال گذشته با ۲۳ میلیون نفر سوم فهرست بود، در فهرست جدید با ۳۳ میلیون دلار درآمد، جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است.
این در حالی است که جوهانسن، نفر دوم فهرست سال پیش (با ۳۵٫۵ میلیون دلار)، امسال با ۲۵ میلیون دلار به رده سوم رفته است.
مکارتی ۴۵ ساله با بازسازی زنانه فیلم “شکارچیان روح” همین‌طور کمدی “رئیس” در گیشه‌های فروش موفق ظاهر شد. جوهانسن در سال گذشته در فیلم “کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی”، بازسازی “کتاب جنگل” و “درود بر سزار!” برادران کوئن بازی کرد.
جنیفر آنیستن ستاره سابق سریال “دوستان”، با ۲۱ میلیون دلار در رده چهارم فهرست پردرآمدترین بازیگران زن دنیا قرار دارد، در حالی که بینگ‌بینگ فن بازیگر چینی با ۱۶ میلیون دلار نفر پنجم است. سال گذشته بینگ‌بینگ فن نفر چهارم و جنیفر آنیستن ۴۷ ساله نفر پنجم فهرست بودند.
تنها چهره جدید در فهرست، دیپیکا پادوکونه بازیگر بالیوود است که با ۱۰ میلیون دلار درآمد در رده دهم قرار گرفته است. چارلیز ترون، ایمی آدامز، جولیا رابرتز و میلا کونیس فهرست ۱۰ نفر اول را کامل کرده‌اند.
۱۰ بازیگر زن پردرآمد دنیا روی هم بین ۱ ژوئن ۲۰۱۵ تا ۱ ژوئن ۲۰۱۶ حدود ۲۰۵ میلیون دلار درآمد داشته‌اند.
فهرست فوربس بدون حساب هزینه مدیریت، کارگزار و وکیل، بر اساس آمار به دست آمده از موسسه نیلسن و وبسایت‌های باکس آفیس موجو و آی‌ام‌دی‌بی و مصاحبه با بازیگران و کارگزاران آن‌ها تهیه شده است.

منبع: رکنا


» گزارش های جنجالی و پربیننده (اینجا)


تازه ترین اخبار منطقه را مستقیمأ از طریق ترمینال خبری ” نسیـــم دلفـان ” دریافت کنید.

برای عضویت در کانال خبری نسیم دلفان روی تصویر زیر کلیک نمایید.

12

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *