سه شنبه , ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

پاسخی به هوچیگری های یک رسانه هتاک / عصر هوچیگری در دلفان و سکوت مسئولین

مدعیان آزادی زنان و حضور آنان در عرصه های اجتماعی امروز در دلفان مدیر مسئول بودن یک بانوی محترم در رسانه خبری اش را ننگی برای خانوده اش می دانند و شب و روز به بهانه های مختلف بجای ذکر نام رسانه نام خانم مدیر مسئول سرکار خانم بتول رحمیان را می برند تا بلکه با هتک حرمت بتوانند رسانه وی را وادار به سکوت در مقابل هتاکی هایشان نمایند.

منطق شان این است ، وقتی این خانم مدیر مسئول است پس حق دارند هر لحظه بجای ذکر نام رسانه ، با بی حرمتی نام مدیرش را ذکر نمایند تا بلکه به این صورت اندکی از عصبانیت شان بخاطر افشاگری های نسیم دلفان کاهش یابد. لعنت بر این سیاست کثیف که نطفه اش در تربیت خانودگی هتاکان مورد نظر است.

بر آستان خداوند تبارک و تعالی سجده شکر می کنیم که افشاگری های نسیم دلفان موجب رونمایی از ذات پلید و کثیف کسانی شد که تا دیروز نام فرهنگ را به یدک می کشیدند و امروز ذاتشان رونمایی شد برای مردم عزیز دلفان

آری اینها قرار است کاندید آینده مرد دلفان را معرفی کنند خداوند به این مردم رحم کند که بر فرض محال اگر کاندیدشان پیروز شود چه بر سر این مردم خواهد آمد و حتی خانواده مخالفان از هتاکی شان و فحاشی شان مصون نخواهد ماند.

اسمی از رسانه زیگزاکی در نوشته های عصر هوچیگری آمده است!!!

دست اندرکاران عصر هوچیگری به دستور اربابشان تا دیروز کانال خبری محترم (سلام سلسله) را به بدترین الفاظ که فقط در شأن خودشان بود مورد خطاب قرار می دادند و چندی بعد مطالب هتاکانه شان حذف شد بدون هیچ توضیحی و عذرخواهی از مخاطبان و اکنون حامی سلام سلسله شده و بنرهای تبلیغی منتشر می کنند!!!

ریشه این رفتار دوگانه چیست؟

هتاکی دیروز بخاطر حمایت سلام سلسله از نماینده بود و دوستی امروز برای مخالفت با نماینده!!!

معیار این رسانه هتاک ، نماینده شهرستان است هر کس تحت تأثیر دروغ پراکنی و تخریب های آنها قرار گرفته و مخالف نماینده باشد محترم است و هر کس مخالف نماینده نباشد باید بی حرمت شود!!!

رسانه سلام سلسله ، باشد یا هر رسانه دیگری آزاد است هر زمان که کوتاهی از مسئولین ملاحظه کند انتقاد کند و هر زمان که نیاز به حمایت باشد اقدام نمایند این اصل رسالت یک رسانه آزاد است ، نسیم دلفان هم با هیچ کس عقد اخوت ندارد به طور مثال همین الان که ما را به حمایت نماینده متهم و هتاکی مان می کنند ، شنیده ایم نماینده شهرستان به شدت پیگیر تعویض رییس یکی از ادارات تخصصی و بسیار مهم شهرستان شده است این در حالی است که مدیر این اداره از زحمت کش ترین مدیران این شهرستان است و فرماندار بعنوان نماینده ارشد دولت از وی رضایت دارد عجیب است که وقتی نماینده دولت و مردم از این مدیر رضایت دارند و عملکرد اداره نشان از تلاش چشمگیر وی دارد چرا باید نماینده شهرستان به تحریک برخی افراد به شدت پیگیر تعویض وی باشد؟؟؟ آیا مخالفت فرماندار برای تعویض ایشان و رضایت از عملکرد وی کافی نیست چرا نماینده باید دنبال عزل وی باشد؟ چون با ستادش هماهنگ نیست!!! مگر ملاک تعویض مدیران هماهنگ بودن صد در صدی با ستاد نماینده است؟؟؟

امیدواریم این شنیده ها درست نباشد و به طور حتم در صورت صحت و تعویض مدیر مربوطه نسیم دلفان به شدت از نماینده انتقاد خواهد کرد.

رسانه آزاد رسانه ای است که ارباب نداشته باشد ، رسانه ای است که هر زمان نیاز باشد انتقاد کند و هر زمان ضرورت باشد حمایت نماید.

امروز در مقابل هوچیگری های رسانه هتاک (عصر هوچیگری) حامی خواهیم بود و روز بعد در مقابل عملکرد ضعیف نماینده در برخی حوزه ها منتقد هستیم. آیا این زگزاگی عمل کردن است؟؟؟

گفته شده است نسیم دلفان بدون انتشار نشریه اش از دولت یارانه می گیرد که این تهمت فقط در دادگاه قابل پیگیری است و می گوییم خداوند دروغگویان را رسوای عالم  کند. انشاالله

جالب است به این نکته اشاره کنم ؛ در جلسه ساماندهی رسانه های فضای مجازی دلفان در فرمانداری ، مدیر عصر دلفان با اشاره به عملکرد خود و دفاع از هتاکی هایش گفت: معلوم نیست چرا مردم ما را بعنوان عصر هوچیگری می نامند!!! (فایل صوتی سخنان مطرح شده در جلسه موجود است)

خیلی برایمان جالب بود که خود نیز می داند در بین مردم چه جایگاهی دارد اما در صدد تغییر رویه نیست چرا؟؟؟ علتش کاملأ واضح است ، چون ارباب دارد و اجازه تغییر رویه ندارد ، رسانه ای که ارباب دارد رسانه آزاد نیست و سرنوشتی غیر از این نخواهد داشت.

به ممبرهای کانالش اشاره می کند و نسیم دلفان را با حدود شش هزار ممبر ؛ بدون مخاطب می نامد ، این در حالی است که سایر رسانه های اصلی دلفان ممبرهایی تقریبأ نزدیک به هم دارند ، (دلفان نیوز ، دلفان امروز ، نسیم دلفان ، سلام دلفان)

عصر هوچیگری ، داشتن ممبرهایی که از روی حس کنجکاوی برای ملاحظه هوچیگری هایش جمع شده اند را افتخار می داند و بقیه را بدون مخاطب می خواند.

البته اینکه این ممبرها چطور جمع شده و واقعیت موضوع چیست جای بحث دارد و در این جا مجالی برای آن نیست.

کسی نیست از آقای امیر نظریان بپرسد ، رتبه و جایگاه سایت خبری عصر دلفان (در بین رتبه های الکسا) چند است؟؟؟ و رتبه نسیم دلفان چند است؟؟؟

چرا در این باره چیزی نمی گویند؟ جمع کردن ممبر با هوچیگری افتخار نیست ، به طور مثال آیا کانال خبری هتاک و ضد انقلاب (آمد نیوز) که ممبرهای فراوانی هم جمع کرده محبوب است؟ آیا مدیران آن باید افخار کنند؟ جایگاه آن در بین عامه مردم چیست؟ بنده با خیلی از کسانی که عضو کانال آمدنیوز هستند صحبت کردم ، به شدت با این کانال هوچیگر مخالف هستند اما از روی کنجکاوی در این کانال حضور دارد تا هوچیگری هایش را بخوانند. یا مثال دیگر ، کانال های مستهجن معمولأ دارای ممبرهای فراوانی هستند از خود افراد حاضر در این کانال ها سؤال کنید که این کانال را قبول دارید یا خیر؟ چه پاسخی می دهند؟

این کانال ها حتی در بین مخاطبان خود نیز جایگاهی ندارند و منفور هستند.

اینهایی که گفته شد باب مثال است و چندان ربط مستقیم با کانال عصر دلفان (عصر هوچیگری) ندارد ولی این مثال ها میتواند منظور ما را از رسانه محبوب روشن نماید.

متاسفانه فضای مجازی دلفان بیش از یکسال است به شدت مسموم شده و حتی خانواده های افراد مصون نیستند؟ به هر کسی که دلشان بخواهد هتاکی می کنند ، تهمت میزنند ، توهین می کنند و تاکنون واکنشی از سوی مسئولین که چاره ساز باشد ملاحظه نشده است.

شکایت های قضایی انجام شده اما روند رسیدگی پرونده های قضایی به شدت طولانی است و نیاز به یک اقدام عاجل از سوی دستگاه های امنیتی است تا این وضعیت ساماندهی شود.

امیدواریم با گذشت بیش از یکسال ، بحرانی بودن موضوع برای مسئولین امر محرز شود و اقدامی در راستای این امر صورت گیرد.

…………………………………….

کانال خبری نسیم دلفان بصوت ۲۴ ساعته و آنلاین جدیدترین و داغ ترین خبرها را در اختیار شما قرار خواهد داد.

برای پیوستن به کانال خبری ما لطفأ روی تصویر زیر کلیک نمایید.

12

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *