جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

میزان خسارت سیل در دلفان بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال اعلام شد/بسیاری از ابنیه و زیرساخت های شهری به شدت آسیب دید

فرماندار دلفان از خسارت ۷۰۰ میلیارد ریالی سیلاب به بخشهای مختلف این شهرستان خبر داد…


نسیـــم دلفـان – جعفر طولابی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سیلاب بیش از ۷۰ میلیارد تومان به ابنیه، زیرساخت های مخابراتی، تاسیسات برق رسانی، آبرسانی، لوازم خانگی مردم و امکان تجاری این شهرستان خسارت وارد کرد.

وی گفت: به دنبال بارندگی های چند روز گذشته شرایط شهرستان دلفان به یک شرایطی بحرانی تبدیل شده به طوری که از ساعات غروب روز گذشته تا ساعات اولیه صبح امروز شهر نورآباد در محاصره سیل بود و طغیان رودخانه ها موجب بروز سیل شده و متاسفانه این آبگرفتگی وارد منازل، اماکن عمومی و تجاری در مرکز شهر شد.

فرماندار دلفان با اشاره به اینکه  حجم خسارت بروز سیل در این شهرستان بسیار سنگین بوده است افزود: بر اثر سیلاب شب گذشته بسیاری از ابنیه و زیرساخت های شهری به شدت آسیب دیده و قسمت هایی از دیواره های اطراف رودخانه ها و پل های مرکز شهر نیز آسیب جدی به آن وارد شده است.

طولابی با اشاره به اینکه علی رغم بروز این پدیده بحرانی نیروهای امدادی و اجرایی با تمامی دستگاه ها و ادوات مکانیکی شبانه روز فعالیتی جهادی داشته اند اظهار داشت: به صورت تمام وقت و با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود و کمک گرفتن از بخش های خصوصی توانستیم از به وجود آمدن خسارات بیشتر جلوگیری و سیلاب را مهار کنیم و خوشبختانه در این وضعیت بحرانی شاهد تلفات جانی نبودیم.

وی با اشاره به اینکه از حداقل امکانات موجود بخش خصوصی و بخش دولتی استفاده کرده ایم افزود: از ستاد حوادث غیر مترقبه استان انتطار داریم با توجه به امکانات محدود و خسارات سنگین ما را در راستای اعزام تیم های امدادی، ماشین آلات راه سازی و … برای خدمات راسانی بهتر یاری کنند.


مطالـــب مرتبـط :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *