جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

مژده به همشهریان عزیز/تلاش ها به ثمر نشست / دلفان در اقلیم سردسیری قرار گرفت

این تغییر اقلیم اخیرأ به فرمانداری ها و مناطق مدیریت گاز استان ابلاغ شده و در محاسبه تعرفه های آتی همشهریان تاثیر قابل ملاحظه ای خواهد داشت…


نسیـــم دلفـان – با شروع بحث پرداخت یارانه نقدی به هموطنان ، مناطق مختلف کشور به پنج اقلیم آب و هوایی تقسیم شدند و مناطق سردسیر در اقلیم ۱ و ۲ قرار گرفتند.

طبق این تقسیم بندی مناطقی که در اقلیم سرسیر ۱ و ۲ قرار گرفتند در مقایسه با سایر هموطنان هزینه کمتری بابت گازمصرفی خود پرداخت می کنند.

متاسفانه در استان لرستان با وجود اینکه مناطق بسیار سردسیری مانند دلفان و الیگودرز وجود داشت اما کارشناسان حتی یک منطقه از لرستان را در اقلیم ۱ قرار ندادند.

این در حالی است که در استانهای همجوار چندین شهرستان جزء اقلیم ۱ محاسبه شدند از جمله نهاوند که در همسایگی دلفان قرار دارد و از نظر سردسیر بودن مشابه دلفان است.

این موضوع بارها و بارها مورد انتقاد رسانه های محلی از جمله نسیم دلفان قرار گرفت.

پیگیری های رسانه ها و همچنین مسئولین امر نهایتأ به ثمر نشست و امروز مدیر شرکت گاز شهرستان دلفان از تغییر اقلیم چند شهرستان سردسیر استان خبر داد.

45.jpgسعید زردان در گفتگو با خبرنگار نسیم گفت : با پیگیری های بعمل آمده ، شهرستانهای دلفان ، الیگودرز ، ازنا  ، الشتر و مناطق تابعه این شهرستانها از جمله اشترینان ، زاغه ، فیروز آباد ،  مومن آباد  و هفت چشمه از اقلیم ۲ به اقلیم ۱ تغییر یافتند.

وی افزود ، این تغییر اقلیم اخیرأ به فرمانداری ها و مناطق مدیریت گاز استان ابلاغ شده و در محاسبه تعرفه های آتی همشهریان تاثیر قابل ملاحظه ای خواهد داشت.

زردان از همراهی رسانه های شهرستان به جهت پیگیری این موضوع و همچنین مسئولین استان و شهرستان از جمله استاندار لرستان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نیز مسئولین شرکت گاز استان قدردانی کرد.

این مسئول از تلاش های فرمانداری شهرستان و همچنین تذکرات پی در پی امام جمعه نورآباد در پیگیری این موضوع تقدیر کرد.

به گفته زردان ، از ۴۵۰ روستای شهرستان دلفان تاکنون ۴۴ روستا گازکشی شده اند و ۳۳ طرح گازرسانی دیگر در دست اجراست.

وی اضافه کرد ، با پایان این طرح ها تعداد مناطق گازرسانی شده در دلفان به ۷۷ روستا خواهد رسید.


پیگیری های نسیم دلفان درباره اقلیم سردسیری دلفان در تیترهای زیر (لطفأ روی تیترهای زیر کلیک نمایید)

» شهرستان یخ زده ای که سردسیر حساب نمی شود/ تعرفه گاز اشک مردم را درآورد

» گفتگوی داغ فرماندار دلفان با نسیم/هوا در شهرستان دلفان بس ناجوانمردانه سرد است!

» امام جمعه نورآباد خواستار تغییر در تعرفه گاز شهرستان دلفان شد

» تعرفه گاز مصرفی شهرستان دلفان باید مطابق با اقلیم یک محاسبه شود

» شناسایی مناطقی از استان که شرایط اقلیم یک تعرفه گاز را دارند/دلفان در اولویت

۸ نظر

  1. سلام از پیگیری های یتان سپاسگزاریم واقعأ خبر خوبی بود ممنونیم
    اما به این نکته توجه بشه (از ۴۵۰ روستای دلفان تاکنون به ۴۴ روستا گازرسانی شده است)
    واقعأ در حق مردم این شهرستان سردسیر ظلم نشده؟

  2. از لطف شما سپاسگزاریم به امام جمعه وفرماندار بومی تبریک می گوییم آجرکم الله

  3. با تشکر فراوان و زحمات شب و روز شما مسئولین محترم، البته فک کنم تا حالا منطقه دلفان جز آب هوای شرجی و گرمسیری محسوب میشد، حالا به لطف دوستان عزیز اثبات شد که نه دلفان منطقه کوهستانی محسوب میشه البته خیلی سخته اثبات این ادعا چون منطقه دلفان در سواحل خلیج فارس قرار داره و مسئولین ما بعد سالیان متمادی تونستن کشف کنن که آره این اطراف منطقه چیزهای وجود داره به نام کوه……..خب بگذریم به قول معروف جوجه رو آخر پاییز میشمرن، فیش گاز بزار بیاد میبینیم که نه تنها تغییری نمیکنه و به حول و قوه مسئولین محترم دوبلکس و یا سوبلکس میشه ، این—————- این ****

  4. با سلام .لطفا از مسئولین و همکاران نشریه دلفان خواستاریم پیگیر هزینه هایی مانند مالیات و عوارض در فیشهای گاز مصرفی خانوار باشند که هر خانوار حدودا ده هزار تومان در هر دوره بابت این موارد پرداخت می کند این در حالی است که شرکت گاز خصوصی است و گرفتن مالیات از مصرف کنندگان و آن هم هر دوره فاقد وجاهت قانونی بوده و لاجرم در سازمان بازرسی کل کشور قابل پیگیری است

  5. بسیار ممنون و سپاسگزاریم

  6. مدیر محترم ظاهراً هیچ پاسخ و راهکاری برای جلوگیری و برخورد با سارقان گاز ارائه نکردند ، خواسته ای که از طریق همین سایت منتشر شد.

  7. سلام
    فرماندارمحترم ودلسوزومدیرمحترم گازناحیه دلفان.
    خسته نباشیدوخداقوت به دوتامسول پاک وخستگی ناپذیر
    انشاالله خدابهتون اجروپاداش دنیوی ومعنوی عطابفرماید.چون دلفان واقغاسردسیرهست وانتظارهست ازفرماندارمحترم که پیگیرموکدبه هواشناسی بدهندتایک ایستگاه درمنطقه بادآورنصب کنند

  8. به امام جمعه وفرماندار بومی تبریک می گوییم
    و از دست اندرکاران نسیم دلفان نیز تشکر می شود.آجرکم الله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *