پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳

مسئولین ورزش شهرستان و استان پاسخ دهند! چرا مجتمع ورزشی شهرک امام (ره ) پس از ۵ سال همچنان بلاتکلیف است

بخشدار مرکزی نورآباد دلفان گفت: بخش مرکزی شهرستان دلفان یکی از بخش های توسعه نیافته در لرستان است که از کمبود امکانات فرهنگی و ورزشی رنج می برد…


خسروپور 1نسیـــم دلفـان – ابوالقاسم خسروپور افزود: این بخش با ۱۶۲ روستا حتی یک سالن ورزشی هم ندارد.

وی احداث حداقل یک زمین چمن در مراکز دهستان های این بخش را از خواسته های جوانان این منطقه عنوان کرد و بیان داشت : در ۴ دهستان این بخش یک زمین فوتبال وجود ندارد که با احداث زمین فوتبال در این مناطق زمینه استفاده جوانان مراکز دهستان و روستاهای اطراف فراهم می شود.

خسروپور بیان داشت : عملیات ساخت یک سالن ورزشی در روستاهای گلام بحری در سال ۹۰ آغاز شد که این طرح در حد اسکلت باقی مانده و نیمه کاره رها شده است.

به گفته وی مجتمع ورزشی شهرک امام (ره ) نیز که در سال ۸۸ کلنگ زنی شده همچنان بلاتکلیف مانده است.

۵ نظر

  1. هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه هه …………..

  2. معلوم است !!! چون شیخ محمدی در صحنه ی سیاسی و اجتماعی شهرستان وجود ندارد!!! مسئولان خدا را در نظر بگیرند ، گناه اهالی شهرک امام چیه؟؟؟

  3. ثمره بودن نماینده مورد نظر شما وضعیت ناگوار رواج قاچاق مواد مخدر در دلفان بود وبس

    • سلام آقای دلفان؛اظهارات نسنجیده و نپخته شما بار حقوقی و کیفری داره!!!!!!! براتون متاسفام….
      فراموش نشود که موادمخدر از افغانستان واز طریق مرز سیستان و بلوچستان وارد کشور می شود، البته متاسفانه افرادی از این شهرستان شاید به دلیل فقر و بیکاری آلوده به آنند ،که این حرکت محکوم است. اما فراموش نکنیم که شهرمان را با نخبگان ومشاهیرش که در کشور زبانزدخاص و عامند معرفی کنیم بهتره، در ضمن نورآباد شهر دوستداران مولا علی(ع) و شهر شهدای حاج عمران است…

  4. اینو همه میدانندکه جای خالی حاج آقا محمدی نه تنها برای شهرک امام (ره )برای سراسر دلفان بلکه هم لرستان خسارت های زیادی را به بار آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *