پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳

فرماندار دلفان در جلسه شورای اداری : قرارگیری دلفان در بین ۳۱ شهرستان پایلوت اقتصاد مقاومتی کشور

فرماندار دلفان از قرارگیری این شهرستان در بین ۳۱ شهرستان پایلوت اقتصاد مقاومتی کشور خبر داد…


کراپ‌شده - جعفر طولابینسیـــم دلفـان – به گزارش خبرگزاری مهر، جعفر طولابی در جلسه شورای اداری شهرستان دلفان با اشاره به اینکه با تلاش مسئولان و همت مردم، دلفان هم اکنون یکی از امن ترین شهرستانهای کشور محسوب می شود اظهار داشت: این شهرستان در بسیاری از شاخصه های امنیتی جایگاه بسیار مناسبی دارد و این موضوع مقدمات را برای رشد و توسعه شهرستان محیا کرده و نمونه آن حضور مسئولان ملی و استانی در این شهرستان است.

وی با اشاره به اینکه مردم شهرستان دلفان شایسته بهترین خدمات از سوی مسئولان هستند افزود: سفر مسئولان عالی رتبه دولت به شهرستان دلفان در راستای توسعه و جبران محرومیت این منطقه بوده و امیدواریم شاهد ارتقای سطح خدمات به مردم این شهرستان در همه ابعاد باشیم.

فرماندار دلفان با اشاره به فرا رسیدن ۱۳ آبان این روز را برگ زرینی بر افتخارات ایران اسلامی برشمرد و افزود: در این روز حوادث مهمی در تاریخ سیاسی کشور ایران رقم خورد.

طولابی در ادامه سخنان خود از همه دستگاه های اجرایی شهرستان دلفان خواست که مانند سالهای گذشته با انسجام و اتحاد در این روز تاریخی و راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت و با اطلاع رسانی زمینه حضور پرشور مردم را فراهم آورند.

وی همچنین سفر وزیر کشور به شهرستان دلفان را سفری پر خیر و برکت عنوان کرد و افزود: در طول تاریخ این منطقه بی سابقه بوده که یک مسئول عالی کشور یک روز کاری کامل را در این منطقه حضور پیدا کند و این امر به طور حتم گامی مهم در راستای جبران توسعه نیافتگی این شهرستان خواهد بود.

این مسئول با اشاره به قرار گرفتن دلفان در بین ۳۱ شهرستان پایلوت اقتصاد مقاومتی افزود: این اقدام دولت گام مهمی در راستای تخصیص اعتبارات ویژه از سوی مسولان عالی نظام و استان برای جبران محرومیت های این منطقه خواهد شد.

طولابی افزود: در این سفر علاوه بر اینکه مشکلات، معضلات و محرومیت های منطقه توسط مسئولان شهرستان مطرح شد ۱۵ بند از مشکلات اصلی این شهرستان در بخش های مختلف به صورت مکتوب برای رسیدگی و دستور به وزیر کشور و استاندار لرستان ارائه شد که امیدواریم با توجه به محرومیت این منطقه نسبت به رسیدگی به آنها اقدام بایسته صورت گیرد.

وی مشکلات حوزه راه های مواصلاتی شهرستان، آب شرب روستایی، حوزه بهداشت و درمان، گازرسانی، برق رسانی، مراکز روستایی، آموزش و پرورش، مشکلات مراکز آموزش عالی، حوزه کشاورزی و منابع طبیعی، خدمات و عمران شهری، عدم پوشش شبکه های صدا و سیما در تعدادی از روستاها، مشکلات مخابراتی و رفع مشکل طرح ها و پروژه های تعطیل و نیمه تعطیل را از جمله مشکلات شهرستان دلفان عنوان کرد.


تازه ترین اخبار منطقه را مستقیمأ از طریق ترمینال خبری ” نسیـــم دلفـان ” دریافت کنید.

برای عضویت در کانال خبری نسیم دلفان روی تصویر زیر کلیک نمایید.

12

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *