جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

عکس های بی حجاب مینو خالقی (منتخب پرماجرای مجلس در اصفهان) دردسر ساز شد

در این عکس‌ها، خالقی در محیط‌های زنانه و حتی خصوصی و خانوادگی به نظر می‌رسد و هیچ نشانه‌ای از عمومی بودن محیط در آنها نیست…


نسیـــم دلفـان – چندی پیش، روزنامه‌ی وقایع اتفاقیه به نقل از شخصی که از آن نام نبرد، نوشته بود:

«طریقه به دست‌آوردن عکس‌های مینو خالقی به این نحو بوده است که یکی از افراد که خود را از دوستان و همفکران مینو خالقی معرفی می‌کند و از معدود افرادی است که از سفر علمی وی به چین مطلع بوده است و به دلیل اینکه خودش در انتخابات رد‌صلاحیت شده، درباره این سفر مینو اطلاعاتی می‌دهد. … همسر یکی از مقامات شهری اصفهان که در انتخابات هزینه بسیار زیادی کرده و شائبه‌ی تخلفات گسترده‌ای در مورد او وجود دارد و همچنین فیلم تخلفاتش در اختیار نهادهای مربوطه است، وقتی متوجه می‌شوند که قرار است آرای وی در برخی صندوق‌ها ابطال شود و ممکن است وی رأی نیاورد و مینو خالقی که با اختلاف کمی از فرد مورد نظر رأی آوره است در لیست بماند، موضوع سفر چین و عکس‌های مربوط به سفر مینوخالقی را منتشر می‌کند».

img

اختلاف‌نظرات درباره‌ی وضعیت مینو خالقی همچنان ادامه دارد در حالی که کمتر از ۲۰ روز دیگر مجلس جدید تشکیل می‌شود و اعتبارنامه‌ی منتخبان در آن به رای گذاشته می‌شود.

وزارت کشور و حامیان دولت معتقدند که بر اساس قانون پس از انتخاب شدن مینو خالقی و تایید شورای نگهبان بر انتخابات اصفهان، امکان قانونی ابطال آرای او وجود نداشته و تنها مجلس است که می‌تواند در بررسی اعتبارنامه‌ی او به ادعاها رسیدگی کند.

با این حال همچنان وضعیت او مشخص نیست و بحث‌ها در این باره در سخنرانی‌ها و رسانه‌ها ادامه دارد.

منبع:کارگر نیوز


» رکورد حضور زنان در پارلمان شکست/زنان مجلس دهم را بهتر بشناسیم+تصاویر


tavajoh.gifتازه ترین اخبار منطقه را مستقیمأ از طریق ترمینال خبری ” نسیـــم دلفـان ” دریافت کنید.tavajoh.gif

برای عضویت در کانال خبری نسیم دلفان روی تصویر زیر کلیک نمایید.

12

یک نظر

  1. آیا در خانه جایی که محل آرامش و خلوت با محارم است امنیت نداریم آن انسان بی شرفی که عکسهای درون محیط خصوصی این خانم را به بیرون نشر داده اند به کل انسانیت و کرامت انسانی و به حریم مادرانه یک انسان آزاد تجاوز کرده اگر جرمی هست فقط متوجه ناشر این تصاویر هست و لا غیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *