جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

عامل تیراندازی نزاع دسته‌جمعی در شهرستان دلفان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان دلفان از دستگیری عامل تیراندازی در نزاع دسته‌جمعی که منجر به زخمی شدن دو نفر از اهالی یک روستا شده بود، خبر داد…


عامل تیراندازی دلفان در دام پلیس گرفتار شدنسیـــم دلفـان – به گزارش پایگاه خبری یافته، سرهنگ “علی نجات کرمی” گفت: در چهار ماه قبل یک فقره نزاع دسته‌جمعی در روستایی در دلفان اتفاق می‌افتد که دو نفر مجروح و ضارب متواری می‌شود.

وی افزود: دستگیری متهم به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران این شهرستان قرار گرفته و تا روز گذشته ضارب همچنان متواری و مأموران موفق به دستگیری وی نشده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان دلفان بیان داشت: مأموران با تحقیقات گسترده محل اختفا متهم را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.
کرمی افزود: از متهم یک قبضه اسلحه کمری و یک دستگاه خودرو سواری نیز کشف و ضبط شد.
وی با اشاره به اینکه، ضارب پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد، علت تیراندازی را اختلاف محلی و طایفه‌ای اعلام کرد.


• تازه ترین اخبار منطقه به ویژه دلفان را مستقیمأ از طریق ترمینال خبری نسیم دلفان دریافت کنید.
برای عضویت در کانال خبری نسیم دلفان روی تصویر زیر کلیک نمایید.

12

۶ نظر

  1. لطفا این خبر رو حذف کنید،چونکه خبر دستگیری این شخص ضارب، زیاد به دیگر همشهریان مرتبط نمی شود و فقط امنیت شهرستان دلفان را خدشه دار می کند.تنها لطف این خبر ، افزایش احساس نا امنی در بین همشهریان است.
    از این جور درگیری ها در شهرستان ها ی دیگر ،زیاد پیش می اید و معمولا منتشر هم نمی شود.
    شما تصور کنید که یک پزشک متخصص، اگر قصد داشته باشد که برای خدمت ، همراه خانواده اش به شهرستان دلفان بیاید و در اینجا ساکن شود،با یک جستجو در فضای مجازی و ملاحضه این اخبار ناگوار….بودن شک منصرف خواهد شد. با تشکر

    • با سلام
      جناب آقا یا خانم میربگ ، این چه بحثی است شما می فرمایید. مرد مؤمن چطور انتشار این خبر ربطی به بقیه همشهریان ندارد. اتفاقأ خود بنده از کسانی هستم که با خواندن این خبر مقداری آرامش پیدا کردم چرا نباید بدانیم فرد متخلف تحویل قانون شده است چرا درس عبرتی برای سایرین نشود؟
      اتفاقأ کسانی که بخواهند به این شهرستان بیایند با خواندن این خبر پی به امنیت این شهرستان خواهند برد چون این خبر اظهار داشته متخلف دستگیر شده ، اگه نوشته بود دستگیر نشده حق با شما بود.
      ضمنأ این گونه اتفاقات فقط در دلفان رخ نمی دهد در تمام ایران و حتی دنیا چنین حوادثی قابل پیش بینی است بنده شخصأ از اطلاع رسانی سایت زحمت کش نسیم دلفان تشکر می کنم.

      • میربگ جان
        اولأ این گونه حوادث در همه جا هست و مختص دلفان نیست. دومأ همین خبر در خیلی از سایت ها و خبرگزاری ها با ذکر منبع (پایگاه خبری پلیس) منتشر شده حالا فقط برای نسیم بیچاره ممنوع شده

  2. بزار واقعیات منتشر شود ممکن است برای اون بنده خدا هم مشکل پیش بیاد که قبلا هم داشتیم.باید ریشه ای این مشکلات حل شود مثلا برخورد شدید بشود و کار فرهنگی صورت گیرد

  3. فرماندهی محترم ضمن تشکر از زحمات یه فکری بحال این تجمع نیروهای راهنمایی رانندگی در سر سه راهی ولی عصر بکنید .هر روز غروب با تجمع شان فقط بار ترافیک را سنگین تر می کنند.حلقه پلیس تشکیل میدن.اگر گشت ماشینی تون نیاد خ امام قفل میشه.

  4. لطفا آقای فرمانده فکری به حال این همه سرقت تو روز روشن بکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *