پنجشنبه , ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

بیش از یکسال از دستور استاندار لرستان مبنی بر احداث سیلوی گندم ۵۰ هزار تنی در دلفان گذشت/ضرورت پیگیری مطالبات مردم

استاندار لرستان تیرماه سال گذشته گفت : مسئولان استانی و شهرستان باید تلاش کنند تا یک سیلو با ظرفیت ۵۰ هزار تن گندم ایجاد شود…


نسیـــم دلفــان – مهندس بازوند تیرماه سال گذشته طی سفری که به شهرستان دلفان داشت ، در دیدار با مدیران واحدهای صنعتی و تولیدی این شهرستان، اظهار نمود: در سفر دولت به استان لرستان ۱۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار از صندوق توسعه ملی به استان لرستان اختصاص یافت که بتوان مشکلات استان را حل کرد.

وی افزود: این تسهیلات با سود ۱۶ درصد در بخش صنعت، ۱۱ درصد در بخش کشاورزی و ۱۲ درصد در بخش گردشگری است که امیدواریم با این اعتبار بتوانیم تحولاتی بزرگ در اشتغالزایی استان ایجاد کرد.

 استاندار لرستان با اشاره به مشکلات شهرستان دلفان عنوان کرد: شهرستان دلفان ظرفیت های بالایی دارد که باید مشکلات زیرساخت های این شهرستان برطرف شود تا بتواند به جایگاه واقعی خود برسد.

 وی با تاکید بر مشکل بیکاری شهرستان دلفان، گفت: بخش خصوصی در شهرستان دلفان خیلی غریب واقع شده و باید زمینه و بستر مناسب برای مشارکت فعال و حضور موثر این بخش در عرصه های اقتصادی، تولیدی و صنعتی به ویژه در حوزه تامین و توسعه زیرساخت های لازم برای رشد، عمران و آبادانی شهرستان فراهم شود.

بازوند با اشاره به نرخ بالای بیکاری شهرستان دلفان و مشکلات اقتصادی این منطقه، اظهار کرد: تلاش برای رفع این مشکلات و زمینه سازی برای مشارکت فعال بخش خصوصی در عرصه فعالیت های اقتصادی و اشتغالزایی، باید محور و اساس کار مدیران اجرایی دراین منطقه باشد.

بازوند اظهار کرد: مسئولان استانی و شهرستان باید تلاش کنند یک سیلو با ظرفیت ۵۰ هزار تن گندم ایجاد شود.

خبر فوق در تاریخ ۲۲ تیرماه سال گذشته از طریق خبرگزاری تسنیم (اینجا) منتشر شد.

آیا وعده های داده شده ایشان در این سفر و همچنین دستور وی مبنی بر احداث سیلوی گندم ۵۰ هزار تنی در دلفان پیگیری گردید؟

از فرمانداری دلفان تقاضا می شود بعنوان نماینده دولت در این شهرستان مطالبات مردم و وعده های مسئولین را پیگیری نمایند. امیدواریم پیگیری وعده های داده شده در این گزارش به ویژه دستور استاندار درباره احداث سیلوی گندم با جدیت دنبال شود و نتیجه پیگیری ها به اطلاع مردم برسد.

یک نظر

  1. تولید گندم دلفان گاهی از ۱۰۰ هزار تن فراتر میرود
    حالا این قطب تولید گندم فاقد سیلو است چرا؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *